saispa jo nää hitsuu hommat valmiiks pitäs toiselle kyljelle kipata et saa hitsailla loppuun
kolme reikää on sisällä jotka joutuuki hitsaan sisäpuolelta.. kaikennäköstä sitä löytyy ku oikeen rupee kaiveleen mut eipä tarvii sitte heti uudestaan olla hitsailemassa
sinkkone kirjoitti:Taitaa alkaa nälkä kasvaa syödessä?
Niin kai se aina voimaa pitäs saada tuntuvasti lisää (en nyt sano etteikö cihistä sais) ja aina ollu mielessä laitella xe pellin alle holsetilla, edelliseen 2.0ohc asconaan ostinki 2000vecun purkuautoksi mut tuli sit kasattua käyttöautoksi mikä nyt jälestäpäin harmittaa
suunnitelmat on hiukka avoinna mut ahdetulla motilla mennään... oli sitten ooppelin kone tai jonku muun
Tämähän on saanu uutta peltiä näköjää joka puolelle Tuuppa käymään täälläpäin joku ilta nii voidaa mittailla kummalla kulkee matalemmalla, laitoin hitlerin vaunuun säädettävän ois tarkotus vaihtaa ne takajouset nyt vkloppuna niin saat ne btw!!
Kaddu87 kirjoitti:Tämähän on saanu uutta peltiä näköjää joka puolelle Tuuppa käymään täälläpäin joku ilta nii voidaa mittailla kummalla kulkee matalemmalla, laitoin hitlerin vaunuun säädettävän ois tarkotus vaihtaa ne takajouset nyt vkloppuna niin saat ne btw!!
kyllähän tuohon on tullu laitettua peltiä ja lisää pitäs laittaa... vettäsatanu ja auto ulkona nii ei oo voinu tehdä oikeen mitää.
hajos pikkurälläkkä pitäs käydä ostaan uus nii katotaan sitte kenellä se lintta on
export kirjoitti:Onhan tuo asconankin mielenkiintoinen mutta....
Onpas hieno monkey, vai onko kiinaihme?
Kiinakone(110cc?) näyttäis olevan ja onko siinä öljynjäähdytinkin?
kerro lisää
mun vanha aito monkey pikkuveljen ehostelemana. stroukattu 110cc on öljynjäähdyttimet ja kaikki crossin etupää levyjarrut edes ja takana ym. vakiota taitaa olla vähä runkoo ja bensatankki. ihan pirtee peli
Mulla oli kans mankissa 110cc ja hetken aikaa 125cc koneet paikoillaan ja hyvin se keuli niillä pienilläkin kaasuttimilla.
Varastossa odottais 140cc kone ja siihen 29mm kaasari... Ei vaan raskis orkkis mankia tuunata liikaa, sen takia oonki koittanu metästää jotain sopivaa aihiota sitä konetta varten
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
Mulla oli kans mankissa 110cc ja hetken aikaa 125cc koneet paikoillaan ja hyvin se keuli niillä pienilläkin kaasuttimilla.
Varastossa odottais 140cc kone ja siihen 29mm kaasari... Ei vaan raskis orkkis mankia tuunata liikaa, sen takia oonki koittanu metästää jotain sopivaa aihiota sitä konetta varten
heh, pitihän tuolla viimeksi toissapäivänäki ajelemas käydä, pikkasen eri tuntonen ku orgis monki tuo ei keuli herkästi sen verran tuota perää jatkettu
mulla ois pitkän ajan proggis pappatunturi ku joskus sais osat siihen metsästettyä. en oo tänä kesänä tehny mitää.. viimekesänä sen maalasin