B-Omegan ilmastointi

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
pilipali
'Kapitän'
'Kapitän'

B-Omegan ilmastointi

Viesti Kirjoittaja pilipali »

Terve!
Omassa b-omegassa automaatti-ilmastointi temppuilee. Kuskin puolelta tulee pelkkää kylmää ilmaa, vaikka lämpötilaa säätäisi mihin suuntaa. Apparin puolella tulee just sitä ilmaa mitä lämpötilasäädin näyttää. Lisäksi kuskin puolelta ei tule ikkunalle ilmaa käytännössä ollenkaan.
Mikä mättää? :) Selviäiskö ongelma raitisilmasuodattimen vaihtamisella?
make 77
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja make 77 »

Mulla oli omassa v6:ssa samanlaista ongelmaa ja syynä oli kiertovasipumppu.!! Löytyy paisuntasäiliön alta sellainen metallinen mötikkä.. Pitäis kuulua sellaista surinaa kun laittaa virrat päälle.!
Audi a6 2.7biturbo quattro -01
Honda cbr1000rr fireblade -12
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Lämmönsäätö läpän säätö akseli voi olla irronnu kuskin puolelta, mulla kävi kerran niin repsikan puolella. Jalkotilasta päin pääsi siihen käsiksi kun purki muoveja pois edestä.
pilipali
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja pilipali »

No pitää käydä molemmat läpi, kiitoksia!
Pystyisitkö kuvailemaan minkänäköinen toi lämmönsäätöläppä on?
janhama
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja janhama »

Mulla temppuilee niin, että noin puolen tunnin ajon jälkeen puskee vain kylmää/viileetä. Säätö asentoon HI niin alkaa tulemaan lämpöstä/kuumaa. Tiputtaa pykällä eli asentoon 27 ja taas tulee kylmää. Ekat noin puolituntia toimii ok.

Tupakan savua tuo ei tuntunut imevän siitä lämpöanturin ritilästä, mutta kun otti paneelia auki ja testas, niin anturin tuuletin pyöri komeesti. Kesällä ei hirveästi haitannut, mutta nyt kelien viilentyessä alkaa ärsyttään. Ideoita?
Vastaa Viestiin