Paukkupullollakin saa hienoa jälkeä kun osaa
Paukkupullollakin saa hienoa jälkeä kun osaa
Alkuun näytti vähän tökeröltä mutta loppua kohti leukaluu valu alemmas koko ajan.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

tampereelta löytyy kans yks, joka on mielestäni vielä aavistuksen tasokkaampi kuin videolla esiintyvä. monesti bongattu kaupungilta isommissa tapahtumissa. 
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Noita torimaalareita on tuolla suurkaupungeissa mitkä maalaavat tuota samaa kuvaa joka päivä eri turisteille. Kyllähän siinä rutiinin oppii kun tekee samaa aina vain. Se on sitten eri asia onko se oikeaa taidetta. Tuo on vähän kliseinen ja etenkin kun monet vastaavat maalarit maalavat lähes samanlaisia kuvia joka päivä turisteille.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No mutta onko se hieno? Onko? No on se. Tehdäänhän GTO:takin tehtaalla ja silti se on komee.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
No mun mielestä ei ollenkaan vähättelyn arvoinen asia vaikka maalaisi 200 päivässä.ata kirjoitti:Noita torimaalareita on tuolla suurkaupungeissa mitkä maalaavat tuota samaa kuvaa joka päivä eri turisteille. Kyllähän siinä rutiinin oppii kun tekee samaa aina vain. Se on sitten eri asia onko se oikeaa taidetta. Tuo on vähän kliseinen ja etenkin kun monet vastaavat maalarit maalavat lähes samanlaisia kuvia joka päivä turisteille.
Ja mitä tuohon 'tositaiteeseen' tulee, niin taiteen lajeja on niin montaa sorttia, että kyllä sinne katutaiteilijatkin sopii..
Älä nyt Ata ole niin kateellinen.
En kyllä nyt ymmärrä miten rutiini tuosta yhtään sen huonomman tai vähemmän arvostetumman tekisi.
Ei varmaan picassocaan ensimmäisellä työllään kuuluisaksi tullut?
Jos tuo on jonkun mielestä kliseinen, niin muutakuin itse kannu kouraan ja tekemään parempaa. Sehän on niin helppoa ja kaikkee
Ei varmaan picassocaan ensimmäisellä työllään kuuluisaksi tullut?
Jos tuo on jonkun mielestä kliseinen, niin muutakuin itse kannu kouraan ja tekemään parempaa. Sehän on niin helppoa ja kaikkee
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ette taas ymmärtäneet ollenkaan mitä tarkoitin...
En mä väittänyt etteikö tuo nyt ihan hieno sinänsä olisi tai etteikö maalaaja olisi taitava, youtubesta löytyy pätkä missä joku toinen maalaa melkein samanlaisen kuvan alle minuutissa...
Mutta taidetta tuo ei ole, vaan lähinnä tuollaisen mallikuvan käsinmaalattu kopio, joita tehdään katutyönä. Sinänsä ihan hyvää käsityötaitoa, taidetta ei. Itse en ostaisi.
Ei teidän tarvitse olla samaa mieltä kuin minun eikä minun tarvitse olla samaa mieltä kuin joku toinen.
En mä väittänyt etteikö tuo nyt ihan hieno sinänsä olisi tai etteikö maalaaja olisi taitava, youtubesta löytyy pätkä missä joku toinen maalaa melkein samanlaisen kuvan alle minuutissa...
Mutta taidetta tuo ei ole, vaan lähinnä tuollaisen mallikuvan käsinmaalattu kopio, joita tehdään katutyönä. Sinänsä ihan hyvää käsityötaitoa, taidetta ei. Itse en ostaisi.
Ei teidän tarvitse olla samaa mieltä kuin minun eikä minun tarvitse olla samaa mieltä kuin joku toinen.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
No miten sitten määritellään taide?
Eikös jokainen määrittele sen oman maun ja katsomuksen mukaan??
Esim. minä en pidä taiteena jotain kissantappo videota tai paskaa&kusta tehosekoittimessa saati jotain epämääräistä värien sekamelskaa kankaalla.
Tai jotain fallos-look-a-like veistosta.
Vai miksi noita kadulla esiintyviä sitten kutsutaan katutaiteilijoiksi...
Eikös jokainen määrittele sen oman maun ja katsomuksen mukaan??
Esim. minä en pidä taiteena jotain kissantappo videota tai paskaa&kusta tehosekoittimessa saati jotain epämääräistä värien sekamelskaa kankaalla.
Tai jotain fallos-look-a-like veistosta.
Vai miksi noita kadulla esiintyviä sitten kutsutaan katutaiteilijoiksi...
Johnny, la gente esta muy loca.
No nyt ollaan asian ytimessä.ata kirjoitti:Ei teidän tarvitse olla samaa mieltä kuin minun eikä minun tarvitse olla samaa mieltä kuin joku toinen.
Taidetta tai ei...
Vähän sama kuin tällä foorumilla väännettäisi siitä mikä on auton rakentamista ja mikä ei.
Toisen mielestä ostin puskurin ja asensin sen riittää määritelmäksi ja toinen vääntää mieluisan auton arkki pellistä...
No nuo katutaiteilijat jotka maalaavat samaa tai samantapaista kuvaa uudestaan ja uudestaan ovat samaa kategoriaa kuin katusoittajat jotka soittavat sitä jatkuvaa besame muchoa repeat päällä koko ajan. Ei sekään mitään säveltaiteen riemuvoittoa ole, vaikka periaatteessa satunnainen ohikulkija joka ei osaa soittaa mitään voi hetkeksi vaikuttuakin.
Ja nuo katumaalarit ja katusoittajat usein tekevät siis juuri niin, on helpompaa kun ei tartte opetella tai luoda uutta. Ja siinä se ero taiteeseen. Kissantappomäkiä ym. en arvosta myöskään lainkaan, että se siitä. Taidettakin voi olla niin paskaa ettei rajat riitä...
Ja nuo katumaalarit ja katusoittajat usein tekevät siis juuri niin, on helpompaa kun ei tartte opetella tai luoda uutta. Ja siinä se ero taiteeseen. Kissantappomäkiä ym. en arvosta myöskään lainkaan, että se siitä. Taidettakin voi olla niin paskaa ettei rajat riitä...
No Ata... Kerropa meille onko tämä 'epätaiteilija' kenties kopioinut tuotoksensa jostain?
Aloitetaan simppelillä vastauksella KYLLÄ, ta EI.
Näyttihän noita olevan aika kiitettävä kirjo tuossa taustalla.. Eikä kaikki ollut edes samanlaisia..
Ja sitäpaitsi... Kaikki köyhät ei välttämättä ole maailman tähtiä lauluäänineen.
Aloitetaan simppelillä vastauksella KYLLÄ, ta EI.
Näyttihän noita olevan aika kiitettävä kirjo tuossa taustalla.. Eikä kaikki ollut edes samanlaisia..
Ja sitäpaitsi... Kaikki köyhät ei välttämättä ole maailman tähtiä lauluäänineen.