On 2002-06-13 22:45, saveli_m wrote:
se tais olla että:
'Ympyrä ja nuoli, on Volvon merkki'
-tai ainakin mulle hoettiin tota ekan viikonajan astran ostettuani
No kai muistit jokaiselle hokijalle sanoa, että et ollut ostanut sitä Volvoa jonka merkissä ovat nuo niin monen tarjomat varusteet, eli ympyrä sekä nuoli. Opelista ei sellaisia nimittäin edelleenkään löydy. Hokivatko ne kaverisi sinulle myös mersuvitsejä kuten "tähän sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti"? sekin kun osuu yhtä lähelle Opelia...
On 2002-06-13 22:45, saveli_m wrote:
se tais olla että:
'Ympyrä ja nuoli, on Volvon merkki'
-tai ainakin mulle hoettiin tota ekan viikonajan astran ostettuani
No kai muistit jokaiselle hokijalle sanoa, että et ollut ostanut sitä Volvoa jonka merkissä ovat nuo niin monen tarjomat varusteet, eli ympyrä sekä nuoli. Opelista ei sellaisia nimittäin edelleenkään löydy. Hokivatko ne kaverisi sinulle myös mersuvitsejä kuten "tähän sammui johtotähti, jätkä kävelemään lähti"? sekin kun osuu yhtä lähelle Opelia...
Automiehet määrittelevät naisten ominaisuudet eri ikäkausina seuraavasti:
- 15-20-vuotias on kuin Fiat, pieni ja terhakka.
- 20-30-vuotias on kuin Porsche, nopea ja helposti kiihtyvä.
- 30-40-vuotias on kuin Volvo Amazon, hieman jäykkä, mutta teknisesti täydellinen.
- 40-50-vuotias on kuin Opel Rekord, lupaa enemmän kuin antaa.
- 50-60-vuotias on kuin vanha T-Ford, tarvitsee lorauksen pirtua ennen kuin lähtee käyntiin.
On 2002-08-11 13:29, Jukka T wrote:
Tiesittekö muuten, että ennen vanhaan hyvään aikaan Fordin ajamiseen tarvittiin erikoislupa?
Juu, niissä luki tyyliin "oikeuttaa auton ja Fordin ajamiseen" mikä tietysti johtui siitä että T-Fordissa hallintalaitteet poikkesivat täysin kaikista muista autoista, siinä oli mm. polkimet erikseen eteen- ja taaksepäin ajoa varten ja jarrut toimivat kun poljinta nosti. Nykyautoilija voisi olla ihmeissään myös noiden vanhojen autojen sytytysennakon säätöviiksistä ratin keskellä...
Moblassa oli joskus kuva tuollaisesta, joka muistaakseni oikeutti vain fordin ajamiseen. Vielä minä sen joskus kaivan esiin ja kopioin retusoituna maanpäälisestä helvetistä kärsivälle kaverille.