Kertokaas, jotka tiedätte että missä kannattaa käyttää Vectra vuosihuollossa täällä Jyväskylän suunnassa? Tai ainakin se että minne ei kannata viedä missään nimessä "tuhottavaksi"...On saanut lukea noita kauhutarinoita huolloista ihan tarpeeksi eikä hirveästi tunne vielä paikallisten puljujen tasoeroja.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Thunderdome on 2003-06-24 00:02 ]</font>
Itse suosittelisin Autokorjaamo Juha Oreniusta. Sijaitee Seppälässä Vasarakatu 22:ssa. Numeron löytääpi luettelosta.
Itse käytän autoni aina tuolla. Huomattavasti Autobestiä edullisempi. Yhden miehen yritys, joka ei korjaa kuin Ooppeleita koska niissä riittää kuulemma ihan tarpeeksi töitä =).
On 2003-06-22 23:23, Repsa wrote:
oreniukseen suhtautuisin pienellä varauksella. kuulemma jotkut hommat sujuu ihan ok, mutta taas jotkut ei kiinnosta yhtään..
Joo, itse voin allekirjoittaa tämän. Minulla oli kerran vikaa autossa (se nyki). Kävin kysymässä sieltä että voisiko se katsoa sitä, niin se sanoi suoraan ettei oikein kiinnosta. Oli kuulemma niin hankalalta kuulostava juttu. No, vika oli jumittavassa ERG:ssä, ja löysin sen itse.
On 2003-06-23 12:20, pebe wrote:
jep, jos aikaa ja RAHAA on niin autobest on hyvä valinta. Itseäni ei vain kiinnosta esim. tuo pikahuollon 38e/h taksa...
Hmm, 55e/h se ainakin vielä viikko sitten oli. Onhan tuo aika hyvä hinta, mutta tuntuu, että pikku pajat saa käytettyä samaan remonttiin usein enemmän aikaa.
Hmm, 55e/h se ainakin vielä viikko sitten oli. Onhan tuo aika hyvä hinta, mutta tuntuu, että pikku pajat saa käytettyä samaan remonttiin usein enemmän aikaa.
Tosin tuntuu se merkkiliikekkin kusettevan joissain hommissa todella rajusti asiasta. Hyvänä esimerkkinä on dieselin paluuletkujen vaihto, joka itsetehtynä vei 10 min ja osat 7e. Liikkeessä sama vie 2 tuntia ja 140-180e...
Käytin muutaman vuoden ajan parinkin eri auton kanssa JP Asentamoa/AD-Korjaamo, Varaosamaailman päädyssä. Ainakin kolme kaveria siellä on tosi asiallisia, etsivät vikaa ja tutkivat - usein jopa ilman kustannusta! Ja antavat usein neuvoja siltä varalta, että teet itse jotain hommia. Mut on siellä pari tympeämpääkin kaveria ainakin ollut joskus..vanhempia tyyppejä. Hinta kohtuullinen, ja ainakin itsellä on ollut työn laatu ihan ok ja palvelu on toiminut.
Autobestiltä on vaihtelevia kokemuksia, osa tyypeistä perinteisiä tympeyden perikuvia, mut jotkut osaavat yllättää palvelulla.
Oreniuksella olen pari kertaa käynyt jotain/tarjousta kysymässä ja niillä kerroilla ei ainakaan kovin hyvällä tuulella kaveri ollut..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2003-07-05 14:06 ]</font>
Varasin nyt sitten ajan tuonne JP-Asentamoon...Asiakaspalvelu oli luurissa jo sitä mitä pitääkin ja hinta oli auto bestiin verrattuna aivan eri luokkaa.
Onko kukaan käynyt Autobestin pikahuollossa Matkakeskuksessa, onko jonoa? Vanhassa "pika"huollossa sanotaan aina, että "palaappa huomenna asiaan, nyt on koko päivän jono."
Ihan hyvin toimii. Kahdesti olen siellä autoa käyttänyt ja molemmilla kerroilla on heti otettu auto sisään. Hinta on kyllä aika huima ja muutenkaan en vakuuttunut.
Mut jos on kiire, eikä itse pysty hommaa tekemään niin sitten ihan hyvä vaihtoehto. Ja sijaintihan on loistava (ainakin omasta näkökulmasta). Tosi helppoa viedä auto aamulla sinne ja töiden jälkeen hakea pois.
Oon kerran käyttänyt matkakeskuksen Autobestiä. Hinta on taattua merkkihuoltoa ja samoin työ...kallista eikä mitään asiakaspalvelua.
JP-Asentamo on ollut positiivinen kokemus, joten tuskin laitat rahojasi 'hukkaan' siellä. Osa niistä tyypeistä on itsekin autojen rakentelijoita (corvettea, cossukoneista sierraa, turbo-kadettia..), mikä mielestäni hyvä asia.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pine on 2003-07-16 22:05 ]</font>