Äänestäisin itse lähinnä siltä pohjalta että miten noista jompikumpi vaikuttais suomen tilanteeseen...
Jättäisin äänestämättä koska mäkkeini kuolee johonki tippuriin kohta tai on vaan nii juuttunu lakiluke aikoihin ettei ihan toimi pressana nykyää noin vaikutusvaltasessa maassa ja jo sitä öidenritaria ajattelee ni joujou vittu bling bling ja haluun sohvanreunalta lattialle on aivan sama jos se ajaa vaa ameriikojen asiaa mut muu maailma näyttää tykkäävän siitä miten se kin te kunta puhuu... on se ihme oikeesti toi vaalisysteemi jenkeis muutenki, ajatelkaa suomeen sama homma...
sinkkone kirjoitti:Äänestäisin itse lähinnä siltä pohjalta että miten noista jompikumpi vaikuttais suomen tilanteeseen...
Jättäisin äänestämättä koska mäkkeini kuolee johonki tippuriin kohta tai on vaan nii juuttunu lakiluke aikoihin ettei ihan toimi pressana nykyää noin vaikutusvaltasessa maassa ja jo sitä öidenritaria ajattelee ni joujou vittu bling bling ja haluun sohvanreunalta lattialle on aivan sama jos se ajaa vaa ameriikojen asiaa mut muu maailma näyttää tykkäävän siitä miten se kin te kunta puhuu... on se ihme oikeesti toi vaalisysteemi jenkeis muutenki, ajatelkaa suomeen sama homma...
Välimerkkien ja isojen kirjainten käyttö sallittua.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
Äänestäisin itse lähinnä siltä pohjalta että miten noista jompikumpi vaikuttais suomen tilanteeseen...
Jättäisin äänestämättä koska mäkkeini kuolee johonki tippuriin kohta, tai on vaan nii juuttunu lakiluke aikoihin ettei ihan toimi pressana nykyää noin vaikutusvaltasessa maassa. Ja jos sitä öidenritaria ajattelee ni joujou vittu bling bling ja haluun sohvanreunalta lattialle, on aivan sama, jos se ajaa vaa ameriikojen asiaa! Mut muu maailma näyttää tykkäävän siitä miten se Kunta Kinte puhuu... On se ihme oikeesti toi vaalisysteemi jenkeis muutenki, ajatelkaa suomeen sama homma....
Edit. Nuku hyvin jarksi
Entä jos kyseessä onkin kaikkien aikojen salaliittoteoria. Obama onkin seuraava hitler ja nyt vain ihmiset on uskoteltu äänestämään häntä. Äänestin Obamaa.
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."