ASTRA G-98 1.6-16V(X16XEL) MOOTTORIIN PYYD.REMONTTI NEUVOA.
ASTRA G-98 1.6-16V(X16XEL) MOOTTORIIN PYYD.REMONTTI NEUVOA.
motti alko käymään vajaa sylintereillä.sitten ei tahtonut pysyä käynnis enää ollenkaan.vein sit merkkiliikkeeseen testeriin ja puristuspaine mittauksiin..2.pytyn paineet näytti nollaa.muut oli jokseenkin samoissa arvoissa.testeri ilmoitti 2 pytyn venttiileistä vikaa.eli kansiremppaa tod. näk pukkaa.toivottavasti ei alakerras vaivaa.nyt panee mietityttään irroittaisko itse kannen ja jakopään?? et näkis miten laajaa tuho on(onko sylintereissä tai männissä jälkiä)ja vois miettii kannattaako alkaa korjaamaan ollenkaan. säästäis kuluissa.itse oon joskus purkanut ja niputtanut vanhempia cih-opel-moottorin yläkertoja. onko kellään kokemusta uudempien ecotec-dohc moottorien rempasta miten eroo/tulis varautua?onko purku ja kasaus hankalat ja mihin tulis varautua? oon kans kuullu- kun itse alkaa purkaan konetta,on vaikee saada liikettä enää kasaamaan sitä..kokemuksia??
1.6 16v ei ole mitään ongelmaa.
varsinki jos on venttiileitä solmussa ni siinä ei mene kauan kun se kansi on pöydällä.
riippuu vähän varmaan liikkeestä, en kyllä ole kuullut että joku kieltäytyisi työstä?
ja miksi se pitää toi otsikko huutaa tonne palstalle ja aloittaa parikin eri topiccia samasta aiheesta?
varsinki jos on venttiileitä solmussa ni siinä ei mene kauan kun se kansi on pöydällä.
on vaikee saada liikettä enää kasaamaan sitä..kokemuksia??
riippuu vähän varmaan liikkeestä, en kyllä ole kuullut että joku kieltäytyisi työstä?
ja miksi se pitää toi otsikko huutaa tonne palstalle ja aloittaa parikin eri topiccia samasta aiheesta?