Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Kyl se antikainen taitaa olla omistaja. Yhet kumit kerran olen käynyt, ite laittelin kylläkin vanteille. Ei ole edes erityisen halpa paikka ja kyllä sesonki aikaan on semmonen meininki siellä ettei ole ihmekään jos jälkiä tulee vanteisiin.
Vianorilla taas on naamat niin norsun vitulla aina kun siellä kävi että en jalalla astu enää sinne.
Vianorilla taas on naamat niin norsun vitulla aina kun siellä kävi että en jalalla astu enää sinne.
2.0t Re85
Sehän se.Riisikippo kirjoitti: oliko kyseessä tämä rengasmyynti? onko se nyt 36? jos on niin en ihmettele yhtään..
No, katotaan jos tuolta jotain korvausta saisi. Vituttaa kyllä vieläkin
Ootteko työ miten saanu korvauksia tai hyvityksiä tai mitään, jos on kolhittu??
Katotaans miten tänään käy kun käyn Vianorilla kulmat säädättämässä
Jos jotain positiivista haetaan, niin on noi ihan kiitettävän hiljaiset gummit, eikä (ihme kyllä) täristä eikä ravista 0-160 välillä. Enempää en kerinny tän aamun pikaisella saksan autobaanavierailulla testata.
^^ Ei sielt mitään korvauksia saatu..
Mun tapaukses tuli moka, ku kävin kesärenkaat vaihdattamassa jo talvella vanteille, niin eihän niitä vanteita tullu sitten pahemmin edes kateltuu et onks kaikki ok.
Sit vaan keväällä ku oli renkaiden vaihtoaika, niin huomattiin ne kolhut.
Kyl mä kävin asiasta mainihtemassa sille ukolle, mut tokas vaan tyyliin et: sori, nyt on liian myöhäst tulla enää valittelemaan .. tj vastaavaa..
Mun tapaukses tuli moka, ku kävin kesärenkaat vaihdattamassa jo talvella vanteille, niin eihän niitä vanteita tullu sitten pahemmin edes kateltuu et onks kaikki ok.
Sit vaan keväällä ku oli renkaiden vaihtoaika, niin huomattiin ne kolhut.
Kyl mä kävin asiasta mainihtemassa sille ukolle, mut tokas vaan tyyliin et: sori, nyt on liian myöhäst tulla enää valittelemaan .. tj vastaavaa..
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
onhan sulla reilu viikko viel aikaa..Themazgu kirjoitti:taas miitti tuloillaan ja vehkeet lävällään. näinköhän joutuu taas ensiesiintymistä siirtämään kuukaudella.
edit: kelläs on tän värinen rakennettu calle spoilerilla joensuussa tai lähistöllä? http://img165.imageshack.us/img165/417/mrkmv7.jpg
oli kuurnankatu 15 pihassa eli rengas-experttien pihassa.. takapuskuri oli ferrari look...
Pistät kunnolla vauhtii siihen kadetti projektiin niin on ennen ens miittiä valmisThemazgu kirjoitti:taas miitti tuloillaan ja vehkeet lävällään. näinköhän joutuu taas ensiesiintymistä siirtämään kuukaudella.
Jos nuo miun vanteet kiinnostaa niin myyn ne sittenkin renkaiden kanssa "sopivaan hintaan"
2x Dodge + 1 Chevrolet work truck
no vakaaja löyty, ei ois ku jarrujärjestelmän kasaus ja ilmaus, pohjat, uuden katteverhoilun asentelu, etu penkkien noutaminen ja asennus. voishan nuo vaikka keretäkkin tehä, vapaita oon jokunen päivä. kahtoo nyt, voisha nuo tarrakilvet tietty hakee ja absilla pyörähtääErzki kirjoitti:Pistät kunnolla vauhtii siihen kadetti projektiin niin on ennen ens miittiä valmisThemazgu kirjoitti:taas miitti tuloillaan ja vehkeet lävällään. näinköhän joutuu taas ensiesiintymistä siirtämään kuukaudella.![]()
Jos nuo miun vanteet kiinnostaa niin myyn ne sittenkin renkaiden kanssa "sopivaan hintaan"Kun nuihin uusiin vanteisiin mitkä tilaan niin ostan uudet renkaat alle