Mä otan ton kohdan itseeni, mulla ei riitä taidot (eikä ole tiloja eikä työkaluja eikä kaveria joka neuvoo) juuri kummempaan kuin puskurien ja helmojen laitteluun, parkkipaikalla ei ruuvimeisselin kanssa juuri muuta puuhata. Sun mielestä tuollainen puuhastelu ei ole mistään kotoisin?-WW- kirjoitti:Paitsi jos vaihettais puskureita, laiteltais pohjaloisteita, asennetaan hiacen ilmanputsareita ja maalattais puhaltimen nappeja punasella niin vastaukset on ihan toisenlaisia.. Kehuja tulisi ja peukkua nostettais.
En tiedä sinun osaamistasosta, tiloista ja työkaluista, että millaiset ne ovat mutta yritä ymmärtää että kaikilla ei ole mahdollisuuksia (kuten yllä selostin) lähteä purkamaan autoa osiksi ja rakentamaan sitä vuosi tolkulla valmiiksi. Minulla esimerkiksi auto täytyy olla koko ajan ajossa, se tuo hommaan lisä haastetta. Sulla pitää ajatella että olet eri elämänvaiheessa kuin me muut foorumilla, sä olet tämän vaiheen jo ohittanut ja me tullaan perässä, kun elämä menee eteenpäin ja kenties tulee lisää rahaa ja omakotitalo talleineen jne jne niin sitten mekin voidaan edetä harrastuksessa pidemmälle ja aletaan sitten kiroilemaan kun oikeaa rakentajaa ei voorumilla arvosteta. Jostain pitää aloittaa, ja sen juuri yhden meisselin kanssa tuunailu taloyhtiön parkkipaikalla, siitä edetään sitten ajan kanssa eteenpäin. Se mitä itse teet niin sitä varmasti seuraat ja annat palautetta.
Näin tänään.