apusähis ev-sähköllä töissä? Mie oon samassa talossa töissä, tosin eri firmassa. Ootkin varmaan huomannu raketin parkissa ku tulee aina ajettua vectran viereen
GeneralO kirjoitti:apusähis ev-sähköllä töissä? Mie oon samassa talossa töissä, tosin eri firmassa. Ootkin varmaan huomannu raketin parkissa ku tulee aina ajettua vectran viereen
GeneralO kirjoitti:apusähis ev-sähköllä töissä? Mie oon samassa talossa töissä, tosin eri firmassa. Ootkin varmaan huomannu raketin parkissa ku tulee aina ajettua vectran viereen
Siellähän sitä tulee oltua Viikon alussa katoin, että mitvittua raketti ev:n parkissa. Eka ajatus, ahaa: uusia työntekiöitä
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Kuulin taas niin uskomatonta juttua jokikoneesta että kannattaa varmaan kaikkien välttää sitä liikettä kun parempiakin on tarjolla jos haluaa että ei joudu kusetetuksi ja kunnolla. Meinaan tuossa paska puljussa ei tunnu millään olevan mitään takuuta.
JJunior kirjoitti:Kuulin taas niin uskomatonta juttua jokikoneesta että kannattaa varmaan kaikkien välttää sitä liikettä kun parempiakin on tarjolla jos haluaa että ei joudu kusetetuksi ja kunnolla. Meinaan tuossa paska puljussa ei tunnu millään olevan mitään takuuta.
Paska ja paska...
No sen tiedän henk.koht et osaavat muiluttaa hyvin asiakasta. Riippuu tietty mitä on ostamassa/vaihtamassa/myymässä.
Ite onneksi pääsen ns. suhteilla pelaamaan koneella käydessä.
Mutta sanotaan suoraan et jos haluaa pienkonepalvelua (ASIAKASPALVELUA) nin kannattaa painua suoraan kuopioon/varkauteen.