Vectra A V6 + muut ooppelit
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Juu se ehkä jäi vähän piiloon ku kukaan uskaltanu oikein kävellä sinne meidän osaston keskelle niin jäi varmaan monelta tutkimatta sen tarkemmin|-|ene kirjoitti:No oli kyllä hyvin piilossa itse en löytäny koko autoa :/
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
No oisit avannu suusi ja tullut juttusille niin oisin jopa saattanut sinut tunnistaakinSami.L kirjoitti:Kyllähän siellä piti käydä tallustelemassa..Sillon käväsin kahtoo ku säädöit poppijutskia!

Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
Ei sitä kehannu.VecculiOoppeli kirjoitti:No oisit avannu suusi ja tullut juttusille niin oisin jopa saattanut sinut tunnistaakinSami.L kirjoitti:Kyllähän siellä piti käydä tallustelemassa..Sillon käväsin kahtoo ku säädöit poppijutskia!Tuossa vielä hyvä kuva ouluhallin pihalta hts:n jälkeen. (peräkin sopivan lintassa nyt kun laittoi hieman poppia konttiin
)
Opel Signum 2.0T 
KeuliiVecculiOoppeli kirjoitti:(peräkin sopivan lintassa nyt kun laittoi hieman poppia konttiin)
http://jaakkog.1g.fi/kuvat/HTS2008/HTS2 ... _small.jpg
Nätistihän tuo näkyy tähänki sopivan kattotelineet
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Jepastma^^ kirjoitti:ajoitko niillä etuvaloilla kotia??oli nimittäin jokseenki tummat..
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
VecculiOoppeli kirjoitti:Jepastma^^ kirjoitti:ajoitko niillä etuvaloilla kotia??oli nimittäin jokseenki tummat..
Kyllähän noista xenonit vielä jotenkin näkyi läpi, näytti toisaalta hieman joltain kusisen huonoilta halogeeneilta
Tänään tulee uudet orkkislasit umpioihin niin vaihdan ne paikalleen ja saa nuo nykyiset jättää tummiksi ja vaihtaa vaikka joihinkin tapahtumiin aina paikalleen.
|Cc Lahti member|
astra f farmari vm.95 (projekti)
astra f farmari vm.95 (projekti)
- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Motonetissä ois semmosia halppismalleja, taitaa olla muovia ne kuulat siinä
Juu kyllähän mulla semmoinen oli kuskin penkillä, tai siis on edelleen. Mukava istuksia ku hieroo ahteria sopivasti..haha..
Oli mulla toinenkin mukana mutta se oli eriparia ni ei kehdannu laittaa.

Ens talvena sitten kabiiniin kans kontin kans sävy sävyyn vaaleeta nahkaa ja paljon, sekä jotain muita muutoksia.

Ens talvena sitten kabiiniin kans kontin kans sävy sävyyn vaaleeta nahkaa ja paljon, sekä jotain muita muutoksia.
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Corsa E OPC
Cupra Born
Pakko saaha tuommoset, ens viikolla motonettiin kun joutaa!!!VecculiOoppeli kirjoitti:Motonetissä ois semmosia halppismalleja, taitaa olla muovia ne kuulat siinäJuu kyllähän mulla semmoinen oli kuskin penkillä, tai siis on edelleen. Mukava istuksia ku hieroo ahteria sopivasti..haha..
Oli mulla toinenkin mukana mutta se oli eriparia ni ei kehdannu laittaa.
![]()
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
Caddy mk1 1.9td
Golf III