mankka asiaa
mankka asiaa
miten vakio mankkaanlaitetaan koodi ja kuinka monta numeroo siinä on ku en löytäny ku yhen numero sarjan siis kyseessä on oopelinoma rds 500 mankka
asia kunnossa sain ilmatteeks koodin sieltä mistä auto on taannoin osettu sanoin että edellinen ei ole mitään koodia saanu huom olen auton 7 omistaja sit en osannu laittaa koodia joten soitin uudestaan ja sain puhelimessa ohjeet joten ei huonompi homma.ku miettii että koodin tilaaminen ois maksanu 70 ekee,aika tyyris koodi ku on neljästä numerosta kyse
Samaan aiheeseen liittyvää... Potilaana minulla CD30 -soitin, ja auto vectra-06.
Onko tässäkin koodi nelinumeroinen ??
Kuuleman mukaan koodi on sama kuin auton avaimessakin. Teetin hiljattain uuden avaimen josta löytyy nelinumeroinen koodi tarraan printattuna. Löytyisikö täältä apuja, ennen kuin alan soitinta irroittelemaan...??
Onko tässäkin koodi nelinumeroinen ??
Kuuleman mukaan koodi on sama kuin auton avaimessakin. Teetin hiljattain uuden avaimen josta löytyy nelinumeroinen koodi tarraan printattuna. Löytyisikö täältä apuja, ennen kuin alan soitinta irroittelemaan...??
Jeps, kortistahan koodin pitäisi löytyä, mutta edellinen omistaja on sen onnistunut hukkaamaan
Samassa kortissa on muutes avaimenkin koodi, eli mun tapauksessa jouduttiin ottamaan yhteyttä GM:ään avaimen tekoa varten. Oli vissiin kohtuu kallis kysely tuo, onneksi koko avainjupakka meni myyjäliikkeen piikkiin.
-Pitäkää siis se kortti tallessa !!!
Ajattelin vielä varmuudeksi asiaa kysäistä Metrosta ennen irrotusta, mikäli en täältä varmaa vastausta saa.
Saatanpa jopa irrotusraudat itselleni hankkia... tai sitten perinteisillä rautalanka / sukkapuikko / rautanaula-virityksillä rupeen hommaa tekemään. Ei tonne airporttolan Metroonkaan tosin pitkä matka ole, jos ei kotikonstein irtoa.

Samassa kortissa on muutes avaimenkin koodi, eli mun tapauksessa jouduttiin ottamaan yhteyttä GM:ään avaimen tekoa varten. Oli vissiin kohtuu kallis kysely tuo, onneksi koko avainjupakka meni myyjäliikkeen piikkiin.
-Pitäkää siis se kortti tallessa !!!
Ajattelin vielä varmuudeksi asiaa kysäistä Metrosta ennen irrotusta, mikäli en täältä varmaa vastausta saa.
Saatanpa jopa irrotusraudat itselleni hankkia... tai sitten perinteisillä rautalanka / sukkapuikko / rautanaula-virityksillä rupeen hommaa tekemään. Ei tonne airporttolan Metroonkaan tosin pitkä matka ole, jos ei kotikonstein irtoa.