mankka asiaa

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
fintope
'Kadett'
'Kadett'

mankka asiaa

Viesti Kirjoittaja fintope »

miten vakio mankkaanlaitetaan koodi ja kuinka monta numeroo siinä on ku en löytäny ku yhen numero sarjan siis kyseessä on oopelinoma rds 500 mankka
fintope
'Kadett'
'Kadett'

auttakaa nyt
fintope
'Kadett'
'Kadett'

asia kunnossa sain ilmatteeks koodin sieltä mistä auto on taannoin osettu sanoin että edellinen ei ole mitään koodia saanu huom olen auton 7 omistaja sit en osannu laittaa koodia joten soitin uudestaan ja sain puhelimessa ohjeet joten ei huonompi homma.ku miettii että koodin tilaaminen ois maksanu 70 ekee,aika tyyris koodi ku on neljästä numerosta kyse
FullMetal
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja FullMetal »

koodin tilaaminen ois maksanu 70 ekee,aika tyyris koodi ku on neljästä numerosta kyse
joo halvemmalla saa melkeinpä mp3 soittimia kuin koodeja noihin vanhoihin mankkoihin.
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

Samaan aiheeseen liittyvää... Potilaana minulla CD30 -soitin, ja auto vectra-06.

Onko tässäkin koodi nelinumeroinen ??

Kuuleman mukaan koodi on sama kuin auton avaimessakin. Teetin hiljattain uuden avaimen josta löytyy nelinumeroinen koodi tarraan printattuna. Löytyisikö täältä apuja, ennen kuin alan soitinta irroittelemaan...??
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

on uudessa vecussakin neljä numeroinen luku mut en kyl tiedä et onks se sama kuin se mikä siinä avaimessa mulla oli ainakin auton huolto kansiossa se lappu ennen kuin otin ja vaihdoin soittimen mun -03 gts:än, mut onks sulla vakiona noi soittimen irroitus pinnit?
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja k3kvuori »

G.T.S kirjoitti:onks sulla vakiona noi soittimen irroitus pinnit?
itselläni ei ainakaan ollut vaan kävin metroautosta lainaamassa noita pinnejä että sain mankan irti
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
hudu79
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hudu79 »

Jeps, kortistahan koodin pitäisi löytyä, mutta edellinen omistaja on sen onnistunut hukkaamaan :evil:
Samassa kortissa on muutes avaimenkin koodi, eli mun tapauksessa jouduttiin ottamaan yhteyttä GM:ään avaimen tekoa varten. Oli vissiin kohtuu kallis kysely tuo, onneksi koko avainjupakka meni myyjäliikkeen piikkiin.
-Pitäkää siis se kortti tallessa !!!

Ajattelin vielä varmuudeksi asiaa kysäistä Metrosta ennen irrotusta, mikäli en täältä varmaa vastausta saa.

Saatanpa jopa irrotusraudat itselleni hankkia... tai sitten perinteisillä rautalanka / sukkapuikko / rautanaula-virityksillä rupeen hommaa tekemään. Ei tonne airporttolan Metroonkaan tosin pitkä matka ole, jos ei kotikonstein irtoa. :wink: :lol:
Vastaa Viestiin