Virallisen tunnistaa kerhon logosta ja siitä että siellä on ylläpitäjinä kerhon hallituksen väkeä.
Saa niissä epävirallisissakin groupeissa olla, mutta täytyyhän sitä nyt virallinenkin olla jos kerran epävirallisiakin on...
EDT: Apinaa koijattiin -> olin siis "piraatti"versiossa -> mutta nyt siis tuossa aidossakinjazari75 kirjoitti:No niinpä näkyy olevan...ja siellähän sitä ollaan näköjään jo valmiiksi liityttynä.ata kirjoitti:Nyt on tuolla Facebookissa myös "virallinen" eli OCF:n ylläpidon eli minun perustama OCF-grouppi, nuo muut epäviralliset groupit kun eivät näyttäneet olevan kerhon ylläpidon tai jäsenten perustamia. Samaten siellä on myös syypartyt eventtinä.
Hyvähän tämä on kuin mikä
Näin se menee. Lainaus toisesta ketjusta:ata kirjoitti:Juu, tuonne ei ihan kaikkea kannata laittaa, oikeudet tietoihin menee niille, kuten myös käyttöoikeus kuviin ym. eli kaikkia mahdollisia kuvia ym. ei kannata laittaa facebookkiin.
Lurttinen kirjoitti:Hah, mää oon jo pitempään ihmetellyt tätä trendiä.Jossi kirjoitti: Varo Facebookia, sanoo tietosuojamies
kokoajan pidetään enemmän ja tiukemmin huolta, että omassa koneessa on tietoturvat kunnossa. Että kukaan vaan ei saisi sun tietoja käsiinsä. Otetaan salaista numeroa kännykkään, jne...
Sitten löydetään nettisivu ja porukka unohtaa kaiken mitä ne yrittää suojella.
Kertovat vaan avoimesti kaikki tietonsa ja ihmettelevät sen jälkeen miksi menikin vituiksi.
Ei näin pojat ja tytöt.
No, helpoin tapa saada jotain selville on vaan kysyä sitä...

Kannattaa, kannattaa, ehdottomasti. Ensimmäisiä tapauksia on jo tullut, missä lärvikirjassa on kerrottu:ata kirjoitti:Juu, tuonne ei ihan kaikkea kannata laittaa, oikeudet tietoihin menee niille, kuten myös käyttöoikeus kuviin ym. eli kaikkia mahdollisia kuvia ym. ei kannata laittaa facebookkiin.
Ja kävihän tuolla muilla mailla vierahilla niin että jenkkisotilaat laittoivat Facebookiin kuviaan joissa sattui olemaan myös heidän käyttämiä tulkkejaan/oppaitaan tunnistettavissa. Jostain kumman syystä talebanit sitten tappoivat tulkkien/oppaiden sukulaiset.Savolainen kirjoitti:Kannattaa, kannattaa, ehdottomasti. Ensimmäisiä tapauksia on jo tullut, missä lärvikirjassa on kerrottu:ata kirjoitti:Juu, tuonne ei ihan kaikkea kannata laittaa, oikeudet tietoihin menee niille, kuten myös käyttöoikeus kuviin ym. eli kaikkia mahdollisia kuvia ym. ei kannata laittaa facebookkiin.
Jee, tästä päivästä alkaen kolme päivää matkoille, sisko käy hoitamassa kultakalaa kerran päivässä klo.13-14. Vara-avain on siinä maton alla.
Noin kärjistettynä. Lomalta palatessa on sitten ihmetelty, miten helvetissä asuntoon on murtauduttu, ja osattu vielä valita sellainen aika, milloin itse on lomalla.
1+1=3?