A-Vectra natisee ja tärisee

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Hönö
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Hönö »

Tyhjäkäynnillä ja hiljaisilla nopeuksilla Vectrani sisällä kuuluu tärisevää ääntä. Tuntuu kuin ovien sisällä olisi jotain irti ja hattuhyllykin ääntelee. Onko kellään vastaavia kokemuksia ja ehdotuksia mitä voin asialle tehdä.
kruger
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kruger »

Sama juttu täällä. Ovista kuuluu sirinää ja hattuhylly natisee.

Varmaan kannattaa ottaa ovipahvit irti ja tarkistaa onko siellä sitten jotain irti. Itse en ole jaksanut hommaan ryhtyä koska sisällä kuitenkin vielä puheen kuulee :smile:
korppi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja korppi »

hattuhyllyn sain hiljaseks kun laitoin äänieristeestä siivut sinne alle ja se auttoi.. seuraava paikka oli mistä kuului ääntä on takapenkin selkänojien lukitus.. noh sopitasti teippiä niihin niin johan herkes.. mut etuovia en oo saanu vielä hiljaseks..
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

itsellä on kojelaudan kanssa ongelmaa, tietyillä kierroksilla (n.2500-3000rpm) kuuluu melko äänekäs resonointi. Olen kiristänyt diskanttien alla olevat ruuvit, mutta missä muualla on kojelaudan kiinnityksiä?

Millä saan räminän pois? kertokaa!
Scy
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Scy »

itsellä on kojelaudan kanssa ongelmaa, tietyillä kierroksilla (n.2500-3000rpm) kuuluu melko äänekäs resonointi. Olen kiristänyt diskanttien alla olevat ruuvit, mutta missä muualla on kojelaudan kiinnityksiä?
Ota alakulmista ne kynnyslistan päälle tulevat kulmapalat pois (siis se palanen, joka esim. apukuskin puolella peittää moottorinohjausyksikön). Sieltä alta paljastuu kojelaudan alemmat ruuvit joita voi myös kokeilla kiristää.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Kokeile kiristää hansikaslokeron (4kpl) ruuveja kulmista.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Korppi: Ootko irrottanu hattuhyllyä, mitä pitää purkaa pois tieltä?
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

Kaikista helpoin on pistää poikittaistuet autoo. mulla hiljeni kerrasta kaikki ylimääräset nitinät... vaik alusta on aika jäykkä.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Onks sulla tuet edessä ja takana?
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ja yks tapa vähentää korin natinoita on rälläköidä ne puhkiruostuneet kylkikotelot pois ja hitsata uudet tilalle.
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
puuhapete81
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja puuhapete81 »

Mulla on tuet eessä ja takana ja kohta vielä eessä alaalla... kun tässä vaan kerkiää...
Janne T
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Janne T »

On 2003-06-29 16:29, puuhapete81 wrote:
Mulla on tuet eessä ja takana ja kohta vielä eessä alaalla... kun tässä vaan kerkiää...
Oisko sulla heittää kuvaa siitä etutuesta? mihin kohtaan laitoit kiinni, ja millä? itellä kiinnostais kovasti sen tuen laitto, ja kaikki mahdollisuudet olis semmonen tehdä itekkin. pitäis vain löytää parasmahdollinen kiinnityskohta jostain.
Vastaa Viestiin