Koittakaas vaikka liittää itsenne Finland -networkkiin. Tuolla on se idea, että näet saman networkin ihmisten tai hyväksyttyjen kavereidesi profiilit. Toki joku voi asettaa siten, että näkyy vain kavereille, mutta aika monen profiili aukeaa jo pelkästään sillä, että liittyy johonkin suosittuun networkkiin, esim tuohon finlandiin.
Nuo koulujen networkit usein vaatii sitten sen koulun sähköpostin, jotta pääsee liittymään tms.
Vekutin kirjoitti:Onko nää kaverit antanu luvan sulle, eli siis hyväksynyt kaveriksi?
Jos toinen ei ole vielä sinua hyväksynyt, et pysty katsomaan hänen profiiliaan. Jokainen käyttäjä pystyy itse vaikuttamaan siihen mitä "ulkopuolisille" näkyy, itsellä esim. on joitakin tietoja kuten sähköpostit sun muut vaan kavereille.
Näin minä tämän ymmärsin...
Mutta kun kaveri voi kattoa muiden profiileja vaikka minä en voi..Eikä sekään ole niiden kaveri
Ehkä se sit johtuu siitä että mulla on paska ilmainen hotmail..
Tosin, eipä sieltä mitään ihmeellistä edes löydy, siis niistä profiileista
Kertokaas millä tohon profiiliin saisi liitettyä videon linkittämällä vaikka Tubesta, silleen että se lähtis pyörimään heti/edes näkyisi kuvakkeena profiilin etusivulla?? Kiitoksia!
Aluksi tuo naamakirja on kieltämättä hieman epäselvä ja kun porukka vielä tyrkkää kaikenmaailman grouppeihin yms paskaan kutsuja,niin niitten kanssa vasta hermot meneekin
Itsellä roikkuu karvan vajaa 100 kutsua kaikenmaailman oheisohjelmiin mitä tuonne on mahdollista asennella....
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Jaa, tää oli sitten tämmönen. Mitäs tällä pitäs tehdä..?? Enkä taida laittaa pärstääni tuonne(kaan) OCF-ryhmään esille...
Taidan tuhota koko profiilin...
Nyt on tuolla Facebookissa myös "virallinen" eli OCF:n ylläpidon eli minun perustama OCF-grouppi, nuo muut epäviralliset groupit kun eivät näyttäneet olevan kerhon ylläpidon tai jäsenten perustamia. Samaten siellä on myös syypartyt eventtinä.
ata kirjoitti:Nyt on tuolla Facebookissa myös "virallinen" eli OCF:n ylläpidon eli minun perustama OCF-grouppi, nuo muut epäviralliset groupit kun eivät näyttäneet olevan kerhon ylläpidon tai jäsenten perustamia. Samaten siellä on myös syypartyt eventtinä.
No niinpä näkyy olevan...ja siellähän sitä ollaan näköjään jo valmiiksi liityttynä.
Hyvähän tämä on kuin mikä
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
ata kirjoitti:Nyt on tuolla Facebookissa myös "virallinen" eli OCF:n ylläpidon eli minun perustama OCF-grouppi, nuo muut epäviralliset groupit kun eivät näyttäneet olevan kerhon ylläpidon tai jäsenten perustamia. Samaten siellä on myös syypartyt eventtinä.
Nonii,hieno grouppihan tuo on,logot ja kaikki,tuli myös liityttyä juuri äsken