T.K kirjoitti:Mimmixikin oli liikenteessä kuokkalan suunnalla puolenpäivän aikaan. Kävi pyöräyttää liikenneympyrässä ympäri ja ajoi uudestaan ohi, Fiatilla tietty
Sinäkö siellä montussa kyttäsit? Katoinkin että ompas ilosen näkönen setä.
Ja joo, ajoin yhestä risteyksestä ohi niin piti käydä kääntymässä siellä ympyrässä... en mä huvikseni silleen ajele eestakasin
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Joo se on vaan niin hienoo seistä siellä tuulessa ja tuiverruksessa... ei vaan pisti hymyilyttämään kun tuli tutun näköinen fiude mutkan takaa, kisakuski ratissa
En tiedä, kuka kuskaa punasta Corsaa Riihimäellä, jossa OCF:n tarra takalasissa. Tuli tänään vastaan, kun olin sairaalan valoissa. Tullu nähtyä muutamaan otteeseen kaupungilla.
Slippi kirjoitti:En tiedä, kuka kuskaa punasta Corsaa Riihimäellä, jossa OCF:n tarra takalasissa. Tuli tänään vastaan, kun olin sairaalan valoissa. Tullu nähtyä muutamaan otteeseen kaupungilla.
Slippi kirjoitti:En tiedä, kuka kuskaa punasta Corsaa Riihimäellä, jossa OCF:n tarra takalasissa. Tuli tänään vastaan, kun olin sairaalan valoissa. Tullu nähtyä muutamaan otteeseen kaupungilla.
Kolmesti tälläviikolla tainnut mimmix ohittaa Rantaväylällä ja tovin kuluttua ajellut edessä Kuormaajantiellä. Ainakin oli kovasti samannäköinen Fiiatti. Postillako oot hommissa?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010