Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Turussa tuli komee c kadetti vastaan. Mahtaako olla coupe? Semmonen luiskaperä. Keltamusta. Hieno oli.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi
Sininen C-Vectra farkku oli tunkenu viereen Keljon sittarin pihan takimmaisessa reunassa.
Ei tommoseen 3-oviseen autoon niin vaan pääse kauppakassien ja uuden kenkätelineen kanssa jos ovi aukee vaan 30cm
Tarkotuksella jätin syrjään sen, turha tulla itkemään jos jäi ooppelin oveen jälki.
Ei tommoseen 3-oviseen autoon niin vaan pääse kauppakassien ja uuden kenkätelineen kanssa jos ovi aukee vaan 30cm
Tarkotuksella jätin syrjään sen, turha tulla itkemään jos jäi ooppelin oveen jälki.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Perjantaina bongattu Keravalla alikeravan nesteen risteyksessä valkoinen B2 Omega jossa oli isot vanteet ja merkitön maski ja etuovissa oli muistaakseni Mutekin tarrat. Ja hetki sen jälkeen punainen Tigra ajeli työauton perässä. Tigrassa oli spoileria ja korisarjaa ja takalasissa tarra Look at opel now!
Tietääkseni molemmat kuskit kirjottelee täällä?
E:Ja vielä perjantain bongauksia, porvoossa tarmolan alueella valkoinen H Astra Nürburing mikälie edition
E:Ja vielä perjantain bongauksia, porvoossa tarmolan alueella valkoinen H Astra Nürburing mikälie edition
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
oli juuka-ti kirjoitti:Tais olla sun corsa viimeviikolla tjsp Savilahdenkadulla lappu ikkunassa..juha80 kirjoitti:voi olla... näytti siltä et ois värjätty paukkupullolla...omega16T kirjoitti:Luulen ettei ole tuo vaan tämä beavis nimimerkillä kirjoittelevan kerholaisen omega ja auto on mikkelistä:JJ kirjoitti:ei tää ollu? http://www.duke.1g.fi/kuvat/Car%20photo ... %20185.jpgjuha80 kirjoitti:aika oudon näköne b-omega joku ihme 2-värine maalaus... oisko yläosa ollu hopeenharmaa ja alaosa joku mattalimen... aika oudon olone... noh ponkasin sen ristiinassa joten ei yllätä.
http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=637449
oli juu...
Tais olla punanen a veccu päättäny ottaa tirsat kesken ajon tuossa kairatiellä. Hätäkolmio näytti olevan auton perässä.. Kyllä opeli taas keksi hyvän paikan levitä, tuo on kuite aika vilkas tie. 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Mä oon varmaan ollu töistä lähdössä sillon. Vähän klo 15 jälkeen perjantaina siis. Joku hämärä muistikuva oli että ajoin jonkun ison auton perässä hetken matkaa...Tebi kirjoitti:Ja hetki sen jälkeen punainen Tigra ajeli työauton perässä. Tigrassa oli spoileria ja korisarjaa ja takalasissa tarra Look at opel now!Tietääkseni molemmat kuskit kirjottelee täällä?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Volvon valkosella avolavakuorma-autolla missä lukee isolla kyljessä woikoski-kaasutJonppa kirjoitti:Mä oon varmaan ollu töistä lähdössä sillon. Vähän klo 15 jälkeen perjantaina siis. Joku hämärä muistikuva oli että ajoin jonkun ison auton perässä hetken matkaa...Tebi kirjoitti:Ja hetki sen jälkeen punainen Tigra ajeli työauton perässä. Tigrassa oli spoileria ja korisarjaa ja takalasissa tarra Look at opel now!Tietääkseni molemmat kuskit kirjottelee täällä?
Millasella kiesillä olit liikkeellä?
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
-
skanskatku
- 'Kadett'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'