Mikä V teitä(meitä) ihmiset vaivaa
Oon tässä nyt seuraillu lehtiä ja alkaa oleen noita nuorten mopokuolemia aika lailla.. kaikkista surullisinta tässä on se että yksi tuttu poika kuoli maanantaina ajettuaan mopolla ulos tieltä
.. kysymys kuuluu eikö vanhemmat yhtään katso lastensa perään sen jälkeen kun ovat ostaneet heille mopon/skootterin.? kun kaiket päivät itse ajelen autolla ympäri etelä-suomea kyllä välillä kauhistuttaa kun mennään mopoilla ihmeellisiin väleihin ja kovaa.. myönnän, itse olin aivan samanlainen kun minulla oli mopo ajoin tuhatta ja sataa, ja saan kiittää jotain suurempaa voimaa että vielä tätä kirjoittelen.. siksi voisin siirtää vastuun lasten vanhemmille että antavat lastensa ajaa viritetyillä mopoilla ja poliisille koska eivät ratsaa mopoja tarpeeksi.. jos itse olisin lapsen isä haluaisin että lapseni elää yli 20 vuotiaaksi.. ja taisi taas tämän päivän lehdessä olla että joku oli ajanut mopolla sillalta alas.. mutta kaikkien onneksi kohta tulee taas talvi ja mopot poistuvat suurimmaksi osaksi liikenteestä ja koko ongelma "katoaa"..
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Niin tottakai ei tulis kolareita sun mutia kun millä tahansa vempaimella ajettaisiin oikein
Ja kyllähän noita kelkkojakin silloin tällöin näkyy kylillä/keskustoissa kun menevät tankille tms. joten ei nekään nyt ihan kokonaan omilla reiteillään ajele ja maanteitä ainakin omilla reiteilläni joudun ylittelemään välillä, missä nyt milloinkin tulee ajeltua. Mutta henkiähän niilläkin lähtee, on ne kuitenkin yleensä pikkasen tehokkaampia kuin mitkä tahansa virimopot 
Re: Mikä V teitä(meitä) ihmiset vaivaa
Lapselle äärimmäisen vakavat vammat
Myllyjärvellä asuva isä puukotti 3-vuotiasta
17:52
Ville Lämsä
Jyväskylän Myllyjärvellä asuvan perheen 50-vuotias isä puukotti 3-vuotiasta poikaansa lauantai-iltana. Poika sai poliisin mukaan äärimmäisen vakavat vammat. Ksml.fi kertoo lisää tapauksesta hetken kuluttua.
http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/ ... sta/324275
Voiko tähän enään mitään sanoa
EDIT:
Isä puukotti 3-vuotiasta poikaansa
4.1.2009 17:26
Seitsemänhenkisen perheen riita sai traagisen lopun.
Tapaus sattui Jyväskylän Myllyjärvellä lauantai-iltana.
Perheen 50-vuotias isä oli välienselvittelyn päätteeksi lähtenyt perheen nuorimmaisen, 3-vuotiaan pojan kanssa autoilemaan.
Muuramen Autotalon kohdalle päästyään isä pysäytti paikalle osuneen autoilijan. Isä pyysi tätä soittamaan poliisit, ja autoilija kutsuikin apua välittömästi.
Poliisi saapui paikalle ja huomasi, että autossa ollutta lasta oli puukotettu. Äärimmäisen vakavasti loukkaantunut lapsi kiidätettiin Keski-Suomen keskussairaalaan ambulanssilla. Pojalla ei ole enää välitöntä hengenvaaraa.
Isä on alustavasti myöntänyt puukottaneensa poikaansa. Isä on pidätettynä ja häntä tullaan esittämään vangittavaksi.
Perheeseen kuuluu isän ja äidin lisäksi neljä alaikäistä tytärtä ja puukotettu, 3-vuotias poika. Vain perheen nuorimmainen sai fyysisiä vammoja.
Poliisin mukaan alkoholilla on todennäköisesti ollut osuutta tapahtumiin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009010 ... 1_uu.shtml
-
Savolainen
- 'Diplomat'

^
Ne on nuo ulukomaanelävät tuommoisia..
Ne on nuo ulukomaanelävät tuommoisia..
Tässäkin mahtavasti mennään julkisen sanan neuvoston ohjeiden mukaan, ja jätetään se ulkomaalaisuus pois. Näin sitten, niin kuin monissa muissa tapauksissa, päivitellään suomalaisia miehiä ja varsinkin "nuorisoa"...
osaa ne ulkomaillakin kuten se aussimulviksti joka nakkas tyttärensä 60m korkealta sillalta alas. Lapsi kuoli 4 tuntia myöhemmin vammoihinsa.....