Ja perkele miksi mut bongataan silloin kun olen ihan räjähtäneessä kunnossa tulossa tallilta Ja mulla oli kyllä siinä sellainen olo, että joku mua kyttää Eikös se ollut sellainen tummansininen se sun Seat?
Ja enhän mä kaahaillut sitä Paasikiventietä paljoa?
maritus kirjoitti:Ja perkele miksi mut bongataan silloin kun olen ihan räjähtäneessä kunnossa tulossa tallilta Ja mulla oli kyllä siinä sellainen olo, että joku mua kyttää Eikös se ollut sellainen tummansininen se sun Seat?
Ja enhän mä kaahaillut sitä Paasikiventietä paljoa?
Juu, minä se siellä sinisessä Seatissa kyttäsin
Esit: aika tasatahtia mentiin eli jos poliisit kysyy, niin me molemmat ajoimme reilusti alle nopeusrajoitusten
Opel Astra kirjoitti:Juu, minä se siellä sinisessä Seatissa kyttäsin
Esit: aika tasatahtia mentiin eli jos poliisit kysyy, niin me molemmat ajoimme reilusti alle nopeusrajoitusten
No ainahan mä ajan 10 alle nopeusrajoitusten Pitää yrittää joskus bongata sut vastavuoroisesti.. Tai katsoa edes ympärille jos mulla on sellainen olo, että joku kyttää
Mopoilija kameroineen tuli bongattua ja Sometime Racingin eli taxiomegan porukan kuulumisetkin piti käydä kyselemässä alastarossa drag race finaaleissa lauantaina. Ongelmia tuntui olevan edelleenkin mutta olihan tuo näköjään sunnuntaina jo sentään pieniä merkkejä näyttänyt kulkemisen suhteen mitä tuloksia kattelin fhra:n sivuilta.