Vectra C kokoontuminen?
Vectra C kokoontuminen?
Varmaan tyhmä idea, mutta oisko tämmösessä mitään järkeä kun Calibroillekin oli omansa..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Niin kyllä mä voisin tulla omallani;) vai kyllä vissiin sais hävetä siellä noitten kauniitten mallien rinnalla
mut pitäs sit varmaan kutsua sigmunitkin kun kuitenkin samaa mallia, vai?
Ja C-Vectrasta saa helposti muokattua Signumin näkösen, siis keulasta.G.T.S kirjoitti:Niin kyllä mä voisin tulla omallani;) vai kyllä vissiin sais hävetä siellä noitten kauniitten mallien rinnallamut pitäs sit varmaan kutsua sigmunitkin kun kuitenkin samaa mallia, vai?
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
mä luulen että järkevin paikka olis jossain etelä-suomen suunnalla tyyliin hämeenlinna, lahti jne, niin se olis lähimpänä joka suunnasta.
en mä tiedä mitä tuommosessa sitten pitäs olla ohjelmassa, kun en ole ite käynyt koskaan missään tapaamisessa. heh
en mä tiedä mitä tuommosessa sitten pitäs olla ohjelmassa, kun en ole ite käynyt koskaan missään tapaamisessa. heh
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Niinhän se taitaa olla että pohjoisesta etelään on lyhyempi matka kuin toisinpäin.... 
Vai toisaalta jos karttaa katsoo, niin tästä näyttäisi olevan kumpaankin päähän suomea yhtä pitkä matka.
Mutta jos miitti järjestyy, niin mukana yritetään olla. Mikäli ei kulkine ehdi vaihtua ( miten niin Insignia-kuume).
Vai toisaalta jos karttaa katsoo, niin tästä näyttäisi olevan kumpaankin päähän suomea yhtä pitkä matka.
Mutta jos miitti järjestyy, niin mukana yritetään olla. Mikäli ei kulkine ehdi vaihtua ( miten niin Insignia-kuume).
tampere olisi suht looginen paikka,ei tuu kehän väärällä puolella asuvillekaan liian pitkä matka.
Ja JanneM:lle tehdään joku saitsiing reitti ettei se pääse liian helpolla tuon matkan suhteen.
itsellä tulisi matkaa 150km tampereelle.
Ja JanneM:lle tehdään joku saitsiing reitti ettei se pääse liian helpolla tuon matkan suhteen.
itsellä tulisi matkaa 150km tampereelle.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...