Valmistajaa en muista japanista tuikut tilattii... mut nyt tossa hki alueella on yks joka niitä myy ihan hyvällä hinnalla et voisin se osoitteen antaa sulle niin tilaa siltä itekkin pitäis sieltä käyd pitkät hakemassa ja sit viel parkit jossain vaiheessa
Vectra C Wagon -04 somistelua
En tiedä et tartteekos niitä ala lippoja ottaa pois sitä varten ja onhan tolla k3kvuori:lla myynnissä se irmelin ala lippa ja voin sanoa et se paljon tyylikkäämpi kuin noi ala lipat maalattuna ja tossa just näin yhden missä oli maalattu ne lipat niin niistä lähti värit pois
Valmistajaa en muista japanista tuikut tilattii... mut nyt tossa hki alueella on yks joka niitä myy ihan hyvällä hinnalla et voisin se osoitteen antaa sulle niin tilaa siltä itekkin pitäis sieltä käyd pitkät hakemassa ja sit viel parkit jossain vaiheessa
en tiedä jartsan signumista mutta mulle ne on sellaista pehmeetä kumi seosta jotka taipuu ja venyy.. ei samanlaiset kuin sivuissa mulla kova muoviset helmat... no en tiedä tarviikos jättää tai ei tarvii mut jos otetaan pois niin ilmoitan kyllä... kun nyt sais ees ne maalaukseen
oon ootellut jo kaks viikkoo sitä et maalari tulis lomilta
mut ilmoitan heti kun tiedän! mut eiks sulla ole niitä samoja muoveja?
Eipä mulla moisia ole kun sain käsiini vain tuollaisen "raakapuskurin".G.T.S kirjoitti:e mut eiks sulla ole niitä samoja muoveja?
Tässäpä olisi nyt kuvia niillä Signumin jousilla, edestä tarvii varmaan ottaa vielä jousista pätkää pois. Takapää on juurikin mun mieleen.

Takajouset oli kyllä aika karseat vaihtaa...
mulla on myös vegussa se lippa sellasta taipuisaa kumimaista muovia. sen takia jätinkin maalaamatta....en tiedä jartsan signumista mutta mulle ne on sellaista pehmeetä kumi seosta jotka taipuu ja venyy.. ei samanlaiset kuin sivuissa mulla kova muoviset helmat...
jottei mene vallan ot:ksi niin omassa on AMP merkkinen xenonsarja ja voin kyllä suositella. hyvin on toiminu.
Paljon paremmalta näyttää nyt kun on hiemn tipautettu alaspäin. Vielä tuolta keulasta se kierros pois niin avot
Kuinkas suorituskyky kärsi noilla kiekoilla ?
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
Kulkee niin pirusti lujempaa, tarvii varmaan mennä dynolle.repa kirjoitti:Paljon paremmalta näyttää nyt kun on hiemn tipautettu alaspäin. Vielä tuolta keulasta se kierros pois niin avotKuinkas suorituskyky kärsi noilla kiekoilla ?
Jartsa kirjoitti:
ne takajousethan on helppo vaihtaa,yksi pultti auki(alatukivarren ulompi)
sit vähän vääntää tukivartta alas,jousi pois uusi tilalle.
Niin juu tollain ei tajuttu ees kokeilla, irrotettiin vaan iskarin alapään pultti ja kammettiin tukivartta alaspäin. Toinen puoli kun harjoiteltiin niin toiseen meni aikaa kymmenisen minuuttia.
huomenna käyn hakemassa uuden sarjan xenoneita pitkiin valoihin ja siitä voin ilmoitelle et kuin hyvin se toimii jne se kaveri ainkin metroautossa töissä ja niitä kauppaa et vissiin ihan laatu kamaa mut katotaan sitä..

Jos kerran on raaka puskuri niin miks haluut noi kumiläpät kun sais sen ihan kunnon irmeli puskurinEipä mulla moisia ole kun sain käsiini vain tuollaisen "raakapuskurin".
Voishan tosta takpäästä sen 20mm viel ottaa ainkin pois mut jos ei niin keula tarvii vielä pudotusta mut muuten jo ihan soiva peliTässäpä olisi nyt kuvia niillä Signumin jousilla, edestä tarvii varmaan ottaa vielä jousista pätkää pois. Takapää on juurikin mun mieleen.
joo laita vain niin ei tod tule samanlaista vastaan
Mut nyt auto menossa sunnuntainan maalaamoon ja sit puskurin kiinnitys niin voishan ne repiä irti niin saisit ne jos posti ennakolla sulle lähetän?
Tai onhan toi opelparts mikä myis sen vakio alahelman se maksaa jotain 50-100 € ja on sit ihan kunnollinen ja sopiva.. joissain autoissa täälläkin sellainen?