=Pasi= kirjoitti:Noin 16.30 aikaan tänään, Liedossa Hämeentien ja Hyvättyläntien risteyksessa bongattu Tummanvihreä? Calibra, jossa korisarjaa ja tommysbillettiä.. yms, helmassa luki "Green Line" jos oikein näin.
joo on likkakaverin sällin auto joka on tullut virosta eikä siinä ole tommysbillettiä ja asuu muuten liedossa
No joku spoileri siinä ainakin kontin päällä oli Ja olen kyllä ennenkin sen täälläpäin nähnyt, mutta en noin läheltä, että olisin ikäänkuin kunnolla nähnyt.
ata kirjoitti:No tarkalleen ottaen en Opelia, mutta perjantaina 3-tiellä Hyvinkään kohdalla pohjoiseen päin menossa valkoinen Vauxhall Astravan G Englannin kilvissä ja rattikin oikealla. Suomessa vähän harvinasempi näky. Eli siis 3-ovinen umpikylkipakettiauto-G-Astra.
Niin muuten paitsi se näkemän auto oli Vauxhall ja oikealta ohjattava (tuo linkissä oleva on Opel ja vasemmalta ohjattava).
Tänään bongasin kehä 3:lla metallinhohtoviininpunaisen Calibran, ei ole tuon värisiä Calibroita pahemmin tullut nähtyä, ko. väri on yleisempi enemmän muissa Opelin malleissa.
Paikallinen kuuluisuus, pinkki Vectra Bestin pihassa, sit JKL:n Minimanin pihassa valkoinen B-Omega, ainaki Steinmetzin (tms) maski, joku etulippa, toisesta takaovesta puuttui kylkilista ja ihan kookkaat alupallot alla..
Nurmeksesta Iisalmeen päin menevällä tiellä tuli tänään tossa viiden-kuuden välillä nähtyä semmoinen punainen farkku f-astra mustilla kylkitribaaleilla.
Liekö foorumilaisia?
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Tampere, Lahdesjärven ABC:llä tuunattu A-Vectra oli pysäköinyt oman vekkuni viereeni. Mulle tuli vaan niin kiire lähtö pois, että en kerenny tarkemmin pällisteleen, mutta rekkarin alku tais olla RGB-...
Opve kirjoitti:Tampere, Lahdesjärven ABC:llä tuunattu A-Vectra oli pysäköinyt oman vekkuni viereeni. Mulle tuli vaan niin kiire lähtö pois, että en kerenny tarkemmin pällisteleen, mutta rekkarin alku tais olla RGB-...
Joo, kaverin autoo käytiin ulkoiluttamas.. puskurit ja helmat sais vaihtaa
Opve kirjoitti:Tampere, Lahdesjärven ABC:llä tuunattu A-Vectra oli pysäköinyt oman vekkuni viereeni. Mulle tuli vaan niin kiire lähtö pois, että en kerenny tarkemmin pällisteleen, mutta rekkarin alku tais olla RGB-...
mun vanha...
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08