Harkitsen Omega B:tä, mitä kannattaa ottaa huomioon?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
olmari
'Agila'
Viesti:

Harkitsen Omega B:tä, mitä kannattaa ottaa huomioon?

Viesti Kirjoittaja olmari »

Eli olisi tiedossa yksityiseltä noin kymppitonnilla -02 caravan omega, ajettu juuri alle 100 000. Mitä kaikkea minun kannattaa koittaa katsella/kysellä että välttää sudenkuopat? Tein pienen koekierroksen ja mukava ja hiljainen tuo ainakin on. Ruostetta ei ainakaan päällisin puolin näy. No, saa kertoa :D
via
'Admiral'
'Admiral'

Re: Harkitsen Omega B:tä, mitä kannattaa ottaa huomioon?

Viesti Kirjoittaja via »

olmari kirjoitti:Eli olisi tiedossa yksityiseltä noin kymppitonnilla -02 caravan omega, ajettu juuri alle 100 000. Mitä kaikkea minun kannattaa koittaa katsella/kysellä että välttää sudenkuopat? Tein pienen koekierroksen ja mukava ja hiljainen tuo ainakin on. Ruostetta ei ainakaan päällisin puolin näy. No, saa kertoa :D
Osta pois. Itse ostin muutama vuosi sitten 108t ajetun sedanin 2.2 tomaatin samaa vuosimallia, nyt on km 228t. On ollut oikein miellyttävä tuttavuus.

Palstalla on ollut juttua eri konemallien eli nelkku tai kutonen eroista. Mutta auto on minusta todella hintansa väärtti. Puslia tai koiranluita en ole joutunut ollenkaan vaihtamaan.

Perän ja vaihteiston öljynvaihdosta on ollut jonkin verran juttua. Varsinkin automaatin kohdalla ehdoton tarkistuskohde.
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

olmari
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olmari »

Yritinhän minä etsiäkkin, mutta keksimilläni hakusanoilla tuli aivan liikaa vastauksia =)

2.2 manuaalihan tuo on, aavistuksen hitaanpuoleinen kiihtymään, mutta kyllä ne muut ominaisuudet sitten pelasti :D
Vastaa Viestiin