Megaman kirjoitti:
Imatra on pienehkö kyläpahanen Vuoksen varrella, Etelä-Karjalassa...
”Viikset, takatukka, nilkkabootsit, Imatra”
Tuosta unohtui vielä se varustukseen kuuluva tyylikäs Karjala-lippis (se, jossa takaosa on verkkoa).
Varo vaan Megaman kommenttejasi, sillä säkin leimaudut pian hylkiöksi, jonka kanssa ei enää leikitä. Mut jätettiin jo rannalle. Et usko miten sattuu, kun Jazz-tyttö ja muut huumorintajuttomat ei enää moikkaa...
nimim. "taistelukenttä ei ole nimensä veroinen"
P.S. huumorintajuiset itäsuomalaiset, Volvo-kuskit ym. joita tuli "loukattua" ymmärsivät yskän ja jättivät kommentoimatta
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Jumalessöns... Heti ku foorumille pääsee ni jo on riitaa haastamassa ja verta nenästä kaivamassa!
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Jotenki nyt vaan tulee mieleen se vanha juttu siitä hiirestä joka söi niitä viinassa kasteltuja pullan paloja...
Vaikka onhan se kiva kattoa ku joku pikkunen naine heiluu siimojensa kanssa... Vaikka tiedä miten kipeetä tekee ku pikkunyrkki heilahtaa...
Baitevei... Tuossa pähkäilimma ku taistelukenttää luemme että millaset on seuraavat miittinggit opel clubilaisilla...
jopi kirjoitti:joku sisäsiittoinen, omasta seksuaalisuudestaan epävarma landepönde on laittanut itselleen naisten nimimerkin. Te ootte kaikki männänviilaajia.
ei kai sulla vaa menny liikaa aikaa ton keksimisee? no anyway, kiitos nauruista