Mitä eroa merkinnöillä.

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
warkoo
'Kadett'
'Kadett'

Mitä eroa merkinnöillä.

Viesti Kirjoittaja warkoo »

Mitä eoa noilla on kun esim corsan kyljessä lukee eco, Swing ja jne. Ilmeisesti ilmoittaa varustelutason. :yawn:
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

Varustelutaso
Kuva
Ile84
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ile84 »

Mikähän mulla tossa Corsassa on kun siinä on semmoset värikkäät symboolit tyyliin ADO, mutta A:n tilalla kolmio..onko se ny delta? :oops:

Papruihin on mekitty Merit mutta eikös ainakin Vecrassa se lue ihan kylessäkin? Mitähän eroa siinä on esim. Swingiin ja Ecoon?
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010

+Suzuki GSX750F 1999
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Ile84 kirjoitti:Mikähän mulla tossa Corsassa on kun siinä on semmoset värikkäät symboolit tyyliin ADO, mutta A:n tilalla kolmio..onko se ny delta? :oops:

Papruihin on mekitty Merit mutta eikös ainakin Vecrassa se lue ihan kylessäkin? Mitähän eroa siinä on esim. Swingiin ja Ecoon?
Tuo merkki on City+, mitä sitten tarkoittaakin...Mulla olis pari tollasta uutta myynnis, jos on tarvetta... :wink:
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Jaku kirjoitti:
Ile84 kirjoitti:Mikähän mulla tossa Corsassa on kun siinä on semmoset värikkäät symboolit tyyliin ADO, mutta A:n tilalla kolmio..onko se ny delta? :oops:

Tuo merkki on City+, mitä sitten tarkoittaakin...Mulla olis pari tollasta uutta myynnis, jos on tarvetta... :wink:
Kyllä tuo "ADO" -merkki ihan Merittiä meinaa. :)
Varustelultaan lähes identtinen Swingin kanssa (taisipa korvata ko.varustetason)

Mikäli varustelu olisi "City", niin kyseessä olisi todellinen karvalakkimalli. Ei takalasinpyyhintä, kylkilistoja, pölykapseleita..
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

ascona_c kirjoitti:
Jaku kirjoitti:

Varustelultaan lähes identtinen Swingin kanssa (taisipa korvata ko.varustetason)

Mikäli varustelu olisi "City", niin kyseessä olisi todellinen karvalakkimalli. Ei takalasinpyyhintä, kylkilistoja, pölykapseleita..
Hmm... Opelin varaosakirjassa toi on numerolla 90512497, ja selityksenä emblem City+.
Saattaa tietysti olla maakohtaisia eroja, koska tuossa kirjassa on ihan erikseen Merit-merkki... :roll:
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
ascona_c
OCF Member 2020

Jaku kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:
Jaku kirjoitti:

Hmm... Opelin varaosakirjassa toi on numerolla 90512497, ja selityksenä emblem City+.
Saattaa tietysti olla maakohtaisia eroja, koska tuossa kirjassa on ihan erikseen Merit-merkki... :roll:
Mistäpä näistä vanhoista tietää, mitä merkkejä sinne kylkeen on liimailtu :)

http://www.autotalli.com/vaihtoautot/Op ... 51967.html
Ile84
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ile84 »

ascona_c kirjoitti:Mikäli varustelu olisi "City", niin kyseessä olisi todellinen karvalakkimalli. Ei takalasinpyyhintä, kylkilistoja, pölykapseleita..
:o Jumaliste, onko tollasiakin olemassa!? Taitaa olla postin Corsat mallia tämä? :lol:
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010

+Suzuki GSX750F 1999
ascona_c
OCF Member 2020

Ile84 kirjoitti:
ascona_c kirjoitti:Mikäli varustelu olisi "City", niin kyseessä olisi todellinen karvalakkimalli. Ei takalasinpyyhintä, kylkilistoja, pölykapseleita..
:o Jumaliste, onko tollasiakin olemassa!? Taitaa olla postin Corsat mallia tämä? :lol:
Tässäpä eräs "City" -malli http://www.nettiauto.com/1979747

Näyttää olevan alkuperäiset vanteet alla, ja kuten huomata saattaa, vanteissa on vain pienet keskikapselit. Ei isoja kokopeittäviä, kuin paremmissa malleissa. Takalasinpyyhin näyttää sentään otetun lisävarusteena, kuten myös ohjaustehostin ja keskuslukko.

Ja puuttuihan tuosta nähtävästi myös sähköpeilit lämmityksineen, enkä myöskään näe missään vänkärin penkinlämmittimen nappia.
Vastaa Viestiin