LET koneiden viritys
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
- iso.kunkku
- OCF Member

Onkos kukaan kajonnut digituningin lastuihin? pistin sähköpostia omalle lähimmälle digituning jälleenmyyjälle lohjan putiikkiin ja kyselin että paljon maksaa lastutus jne.
kyseessä siis z20let moottori. Näitä on ilmeisesti lastutettu ihan vain obd-pistokkeen kautta muutaman minuutin toimenpiteellä ja pyydetty 799e. Mun mielestä ihan järjetön summa!
Tuttava kuiteski kävi audillaan karalalla syksyllä ja karala ajeli 3h yleisillä teillä ja sääteli autoa ym. ja maksoi vain joku 540e.
Tietääkö kukaan uudenmaan alueelta jotain hyvää paikkaa josta kannattaa kysellä tarjousta?
kyseessä siis z20let moottori. Näitä on ilmeisesti lastutettu ihan vain obd-pistokkeen kautta muutaman minuutin toimenpiteellä ja pyydetty 799e. Mun mielestä ihan järjetön summa!
Tuttava kuiteski kävi audillaan karalalla syksyllä ja karala ajeli 3h yleisillä teillä ja sääteli autoa ym. ja maksoi vain joku 540e.
Tietääkö kukaan uudenmaan alueelta jotain hyvää paikkaa josta kannattaa kysellä tarjousta?
ehdottomasti karala tai harinen, tämä tietysti vain minun mielipiteeni..D-Spark kirjoitti:Onkos kukaan kajonnut digituningin lastuihin? pistin sähköpostia omalle lähimmälle digituning jälleenmyyjälle lohjan putiikkiin ja kyselin että paljon maksaa lastutus jne.
tuntuu vaan niin tyhmältä mennä säädättää tommost peruspaska moottoria sinne johon ei oikeastaan ole edes tulossa mitään muutoksia tommosille kavereille jotka säätelee jtn aivan prkleen nopeita katuautoja ynnämuita.
Kuinkakohan pitkä jono tuossaki voi olla et saa ajan.. saattaa olla joka kuukausia ennenkuin saa ajan.. voiko pitää paikkansa.
Kuinkakohan pitkä jono tuossaki voi olla et saa ajan.. saattaa olla joka kuukausia ennenkuin saa ajan.. voiko pitää paikkansa.
Juu, eli tyydyin digituningin lastuun ja asiantuntemus oli hyvä eikä autoa tarvinnut ajossa säätää vaan laitettiin ohjelma sisään joka on todettu toimivan jo sadoilla asiakkailla ympäri eurooppaa.
hinnasta en tiedä mutta maksoin 550e + 50e huippunopeudenrajoittimen poisto.
vakio z20lettiin +40hv/+120nm
Jos turboa vaihtelisin ym suurempaa muutosta niin sitten kyllä turvautuisin karaloihin ja harisiin sillä niillä on todella hyvä asiantuntemus.
Mutta niidenkään penkit ei valitettavasti saa kunnollisia tuloksia vehkeistä joissa on esp kuten omassani koska esp hämääntyy kun takapyörät eivät pyöri ja katkaisee vedon joten ei saa tarkkoja teholukemia :| eikä saa poiskaan kytkettyä millään konstilla.
hinnasta en tiedä mutta maksoin 550e + 50e huippunopeudenrajoittimen poisto.
vakio z20lettiin +40hv/+120nm
Jos turboa vaihtelisin ym suurempaa muutosta niin sitten kyllä turvautuisin karaloihin ja harisiin sillä niillä on todella hyvä asiantuntemus.
Mutta niidenkään penkit ei valitettavasti saa kunnollisia tuloksia vehkeistä joissa on esp kuten omassani koska esp hämääntyy kun takapyörät eivät pyöri ja katkaisee vedon joten ei saa tarkkoja teholukemia :| eikä saa poiskaan kytkettyä millään konstilla.
Nykyiset BMW e30 325i cabrio -91 M-Technik 2 / Opel Astra G -01
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
exät Opel Astra G -00, Opel Astra 1.8 Gsi 16V -92, Opel Astra 2.0GSi 16V -94, Bmw 320i, -85, volvo 740 turbo -89, Opel astra turbo coupe -03, Honda Civic -89
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
ei edelleenkään pysty mittaamaan todellista tehoa näissä vehkeissä.
Eri virityssivustot lupailevat kaikki vähintään sen 237hv. mm. mathijssen tehcnics, Vmax, Boost-chip.
Ocf käyttäjä JapeJape alunperin mulle lastua suositteli. Sillä on voimaa.comin laittama ja pitäisi pyöriä samoissa tehoissa. vääntöä taisivat pistää vielä joku 5nm lisää.
Jos lukemat on päin persettä muiden mielestä mitä melkein väittäisin että lastulla saa, niin toki voi epäillä. En epäile etteikö lukemia pyöristettäisi. 237->240 jne.
Melkein pitäis päästä kokeilemaan muita vastaan.. mutta ei paikaltaan
opc astran kun joskus näen niiin pitää aina yrittää tai focus st ym.
Jos se on muutamasta hevosesta kiinni että ei uskota niin ei se mua kiinnosta
voin vain todeta että ainakin vääntöä tuli aivan saatanasti lisää. Toisaalta en voi verrata mihinkään muuhun kohteeseen oikeastaan kun ainoa muu vain lastutettu auto josta on kokemuksia niin golf gti iv.
joidenkin mielestä upotin rahani kasaan paskaan mutta itse olen tyytyväinen.
Eri virityssivustot lupailevat kaikki vähintään sen 237hv. mm. mathijssen tehcnics, Vmax, Boost-chip.
Ocf käyttäjä JapeJape alunperin mulle lastua suositteli. Sillä on voimaa.comin laittama ja pitäisi pyöriä samoissa tehoissa. vääntöä taisivat pistää vielä joku 5nm lisää.
Jos lukemat on päin persettä muiden mielestä mitä melkein väittäisin että lastulla saa, niin toki voi epäillä. En epäile etteikö lukemia pyöristettäisi. 237->240 jne.
Melkein pitäis päästä kokeilemaan muita vastaan.. mutta ei paikaltaan
Jos se on muutamasta hevosesta kiinni että ei uskota niin ei se mua kiinnosta
joidenkin mielestä upotin rahani kasaan paskaan mutta itse olen tyytyväinen.
Lohjan Motorheavenin kaverit jotka lastutti, kertoivat omakohtaisia kokemuksia turbo bertonesta jota olivat joskus laittaneet stage 1 -> kolmoseen. Tuli paljon hyvää tietoa. Neuvoivat mitä osia on hyvä vaihtaa parempiin jne. Suosittelen paikkaa. Kallistahan tuo on.. Hirvee kate hommassa varmaan mut ei ihan hirveesti halvemmalla saa jos ei sit tunne ennestää..