Harkitsin jopa oman naamani laittavani tuohon mut ei tästä pärstästä saa sellasta kuvaa otettuu et kaiken kansan nähtäväks ilkeis laittaa...kokeiltu on!
Kyl tuo oma elukka on parempi...
Juhapes kirjoitti:Harkitsin jopa oman naamani laittavani tuohon mut ei tästä pärstästä saa sellasta kuvaa otettuu et kaiken kansan nähtäväks ilkeis laittaa...kokeiltu on!
^--- sinäpä sen sanoit, itsekään en pidä itteäni kovin valokuvauksellisena...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
maritus kirjoitti:Ja mä olin muuten vaan niin jumissa etten mitään tajua Mä kyllä kovasti Annan tai jonkun kanssa pohdin että missä olet, että olisin tahtonyt nähdä
No josko sitä syysparteissa sitte? Liekö mua ois tunnistanukkaan. Olikohan se Timonen joka sano nähneensä mut illalla teltalla takaapäin vaikka kentällä jutusteli kasvotusten. Oon vissii ollu heti aamusta asti tukka sekasin..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Juhapes kirjoitti:Harkitsin jopa oman naamani laittavani tuohon mut ei tästä pärstästä saa sellasta kuvaa otettuu et kaiken kansan nähtäväks ilkeis laittaa...kokeiltu on!
jätkät on vaan niin itsekriittisiä.
kaapelikaverikin on sellanen upseeri ja herrasmies
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
jätkät on vaan niin itsekriittisiä.
No jos joskus Ipa törmäillää sln suunnalla ni voit itekkii todeta ettei tätä pärstää kannata laittaa näytille...
Ja kommentoidaa nyt välillä,oot näköjää vaihtanu kuvan!
CableGuy kirjoitti: itsekään en pidä itteäni kovin valokuvauksellisena...
HAH
olis Eikan kanssa saatu siusta helvetin hyvä kuva riihimäen bileissä jos olis heti hokastu että kukas se siellä saunan nurkalla notkuu... varmaan muistat itse tapahtuneesta jotain.
ps. kello oli silloin jotain 22-23 välillä.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ipa kirjoitti:
Jaa-a...
ipa kirjoitti:
HAH
olis Eikan kanssa saatu siusta helvetin hyvä kuva riihimäen bileissä jos olis heti hokastu että kukas se siellä saunan nurkalla notkuu... varmaan muistat itse tapahtuneesta jotain.
ps. kello oli silloin jotain 22-23 välillä.
JAA-A :)
(that's why)
e: on muutes aika lailla ot:ksi mennyt viimesimmät viestit...
^--- Ainaki siellä edellisen viestin kirjoittajan avatar-kuvassa on mukava herrasmiestyyppi jolla riittää pilkettä silmäkulmassa milloin tahansa...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER