Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
isolaatta
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja isolaatta »

Juge127 kirjoitti:Tänään oli kyllä ooppelia liikenteessä, kaikki bongasin iltapäivällä. Erittäin hieno tummanpunainen b ascona 400 look konepellillä, näitä harvoin näkee liikenteessä, tämäkin oli parkissa :D Turussa. Viereisellä kadulla missä asco musta gastra irmelin maskia ainakin oli. Liedossa sitten tummansininen gastra farkku isoilla kiiltävillä vanteilla, varmastikin isolaatta common kanssa , on se vaan niin komia ja vielä samoilla kohdilla musta gastra, takavalot ainakin oli vaihdettu, kuskilla oranssi huomioliivi päällään. Kaarinan HongKongGiganttiJysk mitälie kauppakeskuksen parkkiksella oranssi b ascona isoilla vanteilla, onneksi oli madallettu riittävästi 8)
Jep, oon töissä Liedossa. Itse bongasin V8 Common Turussa 8)

Kuva
Suski
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Suski »

Viime perjantaina (aamulla) beigen värinen omega nelostiellä, jossa klubin tarra takalasissa..
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

isolaatta kirjoitti:
Juge127 kirjoitti:Tänään oli kyllä ooppelia liikenteessä, kaikki bongasin iltapäivällä. Erittäin hieno tummanpunainen b ascona 400 look konepellillä, näitä harvoin näkee liikenteessä, tämäkin oli parkissa :D Turussa. Viereisellä kadulla missä asco musta gastra irmelin maskia ainakin oli. Liedossa sitten tummansininen gastra farkku isoilla kiiltävillä vanteilla, varmastikin isolaatta common kanssa , on se vaan niin komia ja vielä samoilla kohdilla musta gastra, takavalot ainakin oli vaihdettu, kuskilla oranssi huomioliivi päällään. Kaarinan HongKongGiganttiJysk mitälie kauppakeskuksen parkkiksella oranssi b ascona isoilla vanteilla, onneksi oli madallettu riittävästi 8)
Jep, oon töissä Liedossa. Itse bongasin V8 Common Turussa 8)

[img]http://i68.photobucket.com/albums/i12/i ... 83.jpg[img]
On toi musta vaan sitten kaunis auto. :sleep:
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
J Turunen
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viesti:

Viesti Kirjoittaja J Turunen »

-JPa- kirjoitti:
-JPa- kirjoitti:Joku tuli tummalla joko 3000 tai evo omegalla vastaan nokialla edenin kohdalla. Menin itse vammalaan päin.
Taisi tuo sama taas tulla tänään vastaan kalkussa. Nostin lapasenkin tällä kertaa jo pystyyn.
Minähän se taisin olla, kun olin tulossa Raholan Liikuntakeskuksesta Nokialle. :) Huomasin, kyllä autosi molemmilla kerroilla, mutta en kerennyt nostamaan kättä pystyyn aurinko sen verran häikäisi. Mutta jos ensi kerralla.

Toi mun auto on 3000 Omega 24V. Paras tuntomerkki varmaankin kiiltavän mustat 17 Azevit, edessä 8,5" ja takana 10"
Ascona B -77 (226hv/259nm) ex 2.240l and next 2.8XXl (xxxhv/xxxnm), BMW 530 dA -00, Omega 2.0 16v -96
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

J Turunen kirjoitti:
-JPa- kirjoitti:
-JPa- kirjoitti:Joku tuli tummalla joko 3000 tai evo omegalla vastaan nokialla edenin kohdalla. Menin itse vammalaan päin.
Taisi tuo sama taas tulla tänään vastaan kalkussa. Nostin lapasenkin tällä kertaa jo pystyyn.
Minähän se taisin olla, kun olin tulossa Raholan Liikuntakeskuksesta Nokialle. :) Huomasin, kyllä autosi molemmilla kerroilla, mutta en kerennyt nostamaan kättä pystyyn aurinko sen verran häikäisi. Mutta jos ensi kerralla.

Toi mun auto on 3000 Omega 24V. Paras tuntomerkki varmaankin kiiltavän mustat 17 Azevit, edessä 8,5" ja takana 10"
Vanteet kyllä herätti ansaittua huomiota. 8) Ja komeesti oot autos saanu hienoksi muutenkin.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

Tänään Liedossa, yhden hallin pihassa tämä: http://ocf.fi/exjauto/omegaa8/index.htm Näyttti olevan hieman projektin alla :wink:
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

isolaatta kirjoitti: Jep, oon töissä Liedossa. Itse bongasin V8 Common Turussa 8)
Hieno parivaljakko.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin kuvassahan on "Rekord-look Commodore" ja "Commodore-look Rekord" eli tuossa on siis Rekord ja Commodore sekä papereiltaan että ulkonäöltään, mutta ehkä vähän ristiin... :D
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Eilen ajelin iltasella mikkelissä ja joku Calibra otti erää rinnekadun nesteen valoissa.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
isolaatta
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja isolaatta »

ata kirjoitti:
isolaatta kirjoitti: Jep, oon töissä Liedossa. Itse bongasin V8 Common Turussa 8)
Hieno parivaljakko.

Mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin kuvassahan on "Rekord-look Commodore" ja "Commodore-look Rekord" eli tuossa on siis Rekord ja Commodore sekä papereiltaan että ulkonäöltään, mutta ehkä vähän ristiin... :D
Näin on, vaikka hullulta kuulostaa... :peukku: Tuo beige on aika hieno sleeper kyllä.
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

EWO-500 ajeli äske vastaan mikkelis
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Bäri
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Bäri »

Ralli mallin A kadetti 8) ja monta muuta wanhaa ralli opeliksia satamassa. Syy näihin löytyy lahti historic rallista...
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

Punanen F Astra jossa oli valkonen konepelti ja valkonen E Kadett jossa oli punanen konepelti :bonk:
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Hopee, varmaan -80mm keulasta pudotettu Coupe Astra seisoo aina parkissa Viikin Metro-auton pihalla, bongattu jo useasti
Nismo, millo lie taas ajos
Bäri
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Bäri »

A-mallin ompusta veistettä ruumisauto :o oli kyllä ilmestys!
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Tjorniossa tuli tänään bongattua montakin. Näyttelyssä EVO-500, oli hieno peli! Ja olihan siellä mm. myös hemmetin siisti MV6 omega, pari kalipraa, fastra, hastra ja c vegu.

Ica marketin pihalla haaparannalla hopea B veccu, jossa oli takalasissa clubitarra. WHO?
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Vastaa Viestiin