Mites tuo 60`s clubin kohdalla?JiiPee kirjoitti:Mökkien avaimet ja ajoluvan Top Camping alueelle saatte leirintäalueen portilta jäsenkorttia vastaan.
Mikäli ilmenee ongelmia tai muuta mieltäpainavaa kysyttävää. Niin minut tavoittaa tarvittaessa numerosta 040-4142677
JiiPee
Summer Party 2008
Opel GT 1900 "Steinmetz" 1970
- iso.kunkku
- OCF Member

Muutamia otoksia paikanpäältä: http://s281.photobucket.com/albums/kk20 ... ty%202008/ 
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
- iso.kunkku
- OCF Member

Olihan sielä ihan hyvä tunnelma, mutta omalta osalta jäi harmittavasti pikavisiitiks ku olin kaverin kyydillä, joka ei oo kovin kiinnostunu saksalaisista laatuautoista . 
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
- Pinkytiger
- OCF Member 2017
Huippuhyvä meininki partyissa, autot oli upeit ja tosi nopeit
juheksin auto on mun uus suosikki, väri, se on niinku nappivalinta, aivan upee
mut mun on hyvä sanoo kun en autoista niinku tiedä sisältäpäin mitään, mulle on tärkeetä et ne näyttää ja kuulostaa hyvältä:):):) ja ihmiset, olitte aivan ihania, hyvä meininki, odotan jo innolla syysbileitä
kiitos kaikille. Ps. lauantaina olis voinu olla enemmän musiikkia, muuten ihan jees
ja sit haluan vielä kertoa eräälle neitokaiselle että Esa vähän ihmetteli pussista löytynyttä kananluuta, mut ei tapahtunut mitään suurta vahinkoa
kannattaa tarkistaa muovipussit jatkossa...heh heh
ISO KIITOS kaikille kävijöille niin päivä kuin pidemmän aikaa Särkillä viihtyneille, ISO KIITOS kuuluu myös kaikille jotka omalla panoksellaan auttoivat tapahtuman läpi viemiseen ja onnistumiseen.
Kiitokset myös yhteistyökumppaneille
USA Cars Kalajokilaakso
Ravintola Pihvitupa, Kalajoki
P. Pääkkönen Oy, Kalajoki
Top Camping, Kalajoki
J. Rinta-Jouppi Oy, Seinäjoki
E-P:n Äänentoistopalvelu, Seinäjoki
Cramo, Seinäjoki
SFT Finntekniikka Oy. Seinäjoki
GM Finland
Kalajoen kaupunki
Kalajokilaakson pelastuslaitos