kadetin kaasuläppä ei aukea kokonaan
kadetin kaasuläppä ei aukea kokonaan
eli ongelma on itse aiheutettu, kun aloin tutkia ryypyn vajaatoimintaa(=ei toimi ollenkaan), niin siinä purkaessa bongahti se koko hässäkkä siitä irti, mikä välittää kaasupolkimen liikkeen kaasuläpälle. Eli nyt kun painan polkimen pohjaan, niin luulen, että tappi, joka on [ -muotoinen ja aivan heti ennen kaasuläppää, on jotenkin väärin, kun pistän sitä paikalle niin sinne ei nää mitään, mutta toisaalta tuntuu että ei siä voi muutakaan koloo olla kun se mihin nyt oon sen laittanu. Silti ei vaan saa kaasuläppää kokonaan aukeen. Autona siis -88 kadett 1.3s. Jos/kun joku tietää näistä, niin olis kiva jos auttaisitte, et miten saan sen kaasuläpän aukeen kokonaan. Jos tää mun stoori on vähän epäselvä niin tehkää kysymyksiä, niin vastaan kykyjeni mukaan
Thanks!
Joo, siis et varmaan tarkota varsinaista kaasuläppää, mikä on siellä kaasarin pohjalla vaan tätä ryyppyläppää, mitä tää kaveri tässä kuvassa kääntelee sormellaan... http://foto.rambler.ru/public/b/o/boeing7/6/05/05.jpg (Googlen kuvahaku Pierburg 2E3).
Oiskohan se tilanne sitten se, että oot asentanu ryypyn takas väärin säädettynä (säädetään pyörittämällä) tai sitten se on hajalla. Ensiapu näin kesällä on se, että jättää sen ryyppyjousipallukan(kolme ruuvia) irti ja sitoo sen nippusiteellä letkuineen johonkin siihen viereen ja sitten rautalangalla tai kumpparilla sitoo sen läpän vivustaan, mitä tossa kuvassa peukalolla käännetään kokonaan auki. ...
Oiskohan se tilanne sitten se, että oot asentanu ryypyn takas väärin säädettynä (säädetään pyörittämällä) tai sitten se on hajalla. Ensiapu näin kesällä on se, että jättää sen ryyppyjousipallukan(kolme ruuvia) irti ja sitoo sen nippusiteellä letkuineen johonkin siihen viereen ja sitten rautalangalla tai kumpparilla sitoo sen läpän vivustaan, mitä tossa kuvassa peukalolla käännetään kokonaan auki. ...