ens kesän vanteet tuli hommattua! bbs rs:t 15 tuumaisina.. leveämmät kehät täytyy laittaa, kiilottaa, yms.. kuinka härskin näköne astrast mahtaa tulla ku alla on 15x 9 bbs:t?
ouppeli kirjoitti:ens kesän vanteet tuli hommattua! bbs rs:t 15 tuumaisina.. leveämmät kehät täytyy laittaa, kiilottaa, yms.. kuinka härskin näköne astrast mahtaa tulla ku alla on 15x 9 bbs:t?
ouppeli kirjoitti:ens kesän vanteet tuli hommattua! bbs rs:t 15 tuumaisina.. leveämmät kehät täytyy laittaa, kiilottaa, yms.. kuinka härskin näköne astrast mahtaa tulla ku alla on 15x 9 bbs:t?
Mä kyllä odotan innolla miltä näyttää bbs:t alla. Koko ainakin on varsin sopiva ja jos päälle vielä kietaistaan sopivan kaposet kumit niin varmasti on näyttävä peli.
Itse jättäisin tuon vauxin maskin eteen mutta takaa sheivaisin merkin pois. Irmelin maskejahan näkee vähintään jokatoisessa laitetussa ooppelissa.
Kai sulla noihin bbs:iin on keskilätkät? Tulee varmasti kyllä maukas ja matala ilmestys noilla kiekoilla.
Itelle tulee 17"/8" eteen ja taakse 17"/9". Oma ei ihan madalluksesta mene keulan puolesta tohon saksa lookkiin mutta katotaan jos sais jossain välissä sitä keulaa alemmaks.
Pinohiiri kirjoitti:Kai sulla noihin bbs:iin on keskilätkät? Tulee varmasti kyllä maukas ja matala ilmestys noilla kiekoilla.
Itelle tulee 17"/8" eteen ja taakse 17"/9". Oma ei ihan madalluksesta mene keulan puolesta tohon saksa lookkiin mutta katotaan jos sais jossain välissä sitä keulaa alemmaks.
on mulla keskilätkät, mutta itse keskimutterit vielä uupuu. nekin täytyy vielä tilata... hyvän kokoiset valssit sullaki tiedossa
Pinohiiri kirjoitti:Kai sulla noihin bbs:iin on keskilätkät? Tulee varmasti kyllä maukas ja matala ilmestys noilla kiekoilla.
nyt tuli idea kokeilla astraan "retro-look" tyyliä. Eli kattotelineet löytyy ja puukuula-istuinpäälliset.. ja tietty rautaristiä! noi keskinit ei sovi kyllä tyyliin mutta eiköhän siihenkin muutos vielä tule. Täytyy kattoo mitä muuta tuohon vielä keksii..
sain vihdoin aikaiseksi purkaa noi bbs:t. Vanhoista ulkokehistä ei enää ole kuin seinälle audi-merkiks.. veronpalautuksilla taidan sitten ostaa uudet kehät. 2" eteen ja 2,5" taakse voisi olla sopiva. ja tarttis noi keskustat kiilottaa..