On Tuhkimotarinassa. Ja joku muukin sarja oli, en muista mikä. Norkys Batista Joku itki kerran niistä photoshopatuista kuvista, niin laitoin sitten Tukiaisestakin semmosen freshin kuvan meikittä Au naturell!
Eipähän pääse valittamaan kukaan
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hensku kirjoitti:Joku itki kerran niistä photoshopatuista kuvista, niin laitoin sitten Tukiaisestakin semmosen freshin kuvan meikittä Au naturell!
Eipähän pääse valittamaan kukaan
Mä mitään itkeny, aattelin vaan et pysyy poikamiehetkin in real life
^
Eiks ookki, jotain hyötyä siitä että syö aina täytekakun aamupalaks, saa isot tissit.
Ja ku joku kyseli että eikö blondeista löydy nättejä ni vastaus on tietty että ei. Blondit on aina sellasen tyhmän herttasen naapurintytön näkösiä. Mutta tää yks on kyllä ihan kaunis. Eli Kristen Bell.
Ja Avril Lavigneki on
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
NoFear kirjoitti:Hensku, eikös oo olemassa yhtään hyvännäköistä blondia?
Meinaan vaan kun laitat noita itsesi kopioita tänne, vaikkei niissäkään mitään vikaa ole
Itteni kopioita? kaikki brunet on mun näkösiäkö? Meikästä on sitten moneksi. Mun on sanottu näyttävän jo ainakin Arja Korisevalta, Hanna Pakariselta, Sandra Bullockilta, Norkys Batistalta jnejnejne. Noista edellämainituista kukaan ei muistuta kyllä toisiaan.
Ja on kauniita londejakin. En vaan tähän hätään keksi yhtään jonka kuvaan linkittäisin
Tai no,tämän.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle