opel vectra c gts:n osto mielessä

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
msl_83
'Kadett'
'Kadett'

opel vectra c gts:n osto mielessä

Viesti Kirjoittaja msl_83 »

Nyt se autokuume sitten yllätti. Tuollainen vectra c kiinnostaisi. Olisin kiitollinen, jos kyseisen auton omistajat kertoisivat kokemuksia autosta ja tietty muutkin autosta tietävät. Onko pahoja vikoja ollut, kulutus lähinnä 1,8 bensakoneella kiinnostaa, minkälaisella koneella kannattaisi etsiä ja millä kilometreillä?

Auto tulee minulle pääasiassa matka-ajoon. Talvella perässä keikkuu kärri ja siinä m.kelkka. Mutta tämähän ei varmastikaan ole ongelma.
Tapsu
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tapsu »

Mulla oli muutaman kuukauden -04 1.8 GTS. olihan se aika laista kone liikuttamaan noin painavaa autoa, mutta kulutus oli kumminkin aika pieni..oisko mennyt johonkin 6.5 litraan/100km maantiellä ja kaupungissakin kevyesti alle 10l/100km. Kontti on tosi iso ja sinne menee rattaat ja ostokset kevyesti sisään. Mulla oli 109000km ajettu kun ostin ja 124000 kun möin. Jakopään remppa siihen tuli 120tkm ja osat oli halpoja. Autotraileria vedin muutaman kerran perässä ja ei oikein jaksanut vetää sitä. Eli vois olla 2.2 vähintään jos meinaat mukavasti kuljetella kelkkaa kärrissä. Hintahan noissa
tippuu tosi nopeesti, ei tahdo ooppeli pitää jostain syystä arvoaan? 4 vuoteen tippunut hinta 2/3 myyntihinnasta.
V
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja V »

Ei ole vielä itellä kauaa ollu ja eka ooppelin osto hirvitti, mutta jälkeenpäin olen ollut kyllä tyytyväinen.. Matka-ajossa menee 6.1l sataselle ja kaupungissa 8-9l ku varovasti ajelee.

ei ole vielä mitään ongelmia ja toivottavasti ei tulekkaan.. Hieno auto ja tilava..
k3kvuori
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja k3kvuori »

Itse ostin kans joku aika sitten 1.8 gts -03 ja olen kyllä ollut tyytyväinen autoon, ajettu oli kun ostin 99 tkm ja nyt 105 tkm. Edellisen omistajan mukaan vikoja ei ole ollut muutakuin takaiskarit vaihdettu uusiin.
Alussa kone tuntu hieman pienehköltä, mutta kun hetken ajelee niin kyllä sillä pärjää aivan mainiosti, vetää varmasti ihan hyvin moottorikelkkaa vielä.

Suht pieni kulutuksinen auto on ja eipä oikein mitään moitittavaa vielä löydy.

Osta pois vain
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
Vastaa Viestiin