Lukko sulla on perseessäs ja kemppiä et edes omistaJ.Toivanen kirjoitti:Noin puhuu epätoivoinen kemppilukon rakentaja.MantaGsi kirjoitti:Etuveto on perseestä
Taistelukenttä
Eipä tuohon matkaan oo autoja ennenkään tarvinnu, ku on sen verta lähellä... JA vittu että onki kämäset. Eihän tuollaset lökäpötsyt mistään musiikista mitään tiiä...CableGuy kirjoitti:No työntele sinä niitä rotteloitas järveen ja kävele sinne kämäseen qstokkiis...djsacce kirjoitti:Työntäkää ne auton romut vaikka järveen, vetäkää känni päälle ja festareille a'la Qstock!
(idiootin vaihtoehto)
Jos et itse älynnyt niin autolla vois ajaa sinne festaripaikalle ja vetää sitte ne tajuttomat koomat
Volvo V40 2.0T
Ex 1.8 16V stara
Ex 1.3s Kaddu
Ex 1.8 16V stara
Ex 1.3s Kaddu
Niin no jossain pudasjärvellähän on kaikki tosi lähellä, äidinnussimisesta itsemurhaan....lähimmälle r-kioskillekkaan ei ole kuin 700 kilometriä, siis ihan nurkan takanadjsacce kirjoitti:
Eipä tuohon matkaan oo autoja ennenkään tarvinnu, ku on sen verta lähellä...
Todennäköisesti väärässä.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Harjaat ne majavanhampaat sitten kunnon teräsharjalla enne nukkumaan menoa, heti pikkukakkosen jälkeen. mulla on munassakin enempi kemppiä kun sun omegassa ehjää kempin saumaa.Amppa kirjoitti:Kuivaahan sinä räkänokka ne korvantauksetMantaGsi kirjoitti:Lukko sulla on perseessäs ja kemppiä et edes omistaJ.Toivanen kirjoitti:Noin puhuu epätoivoinen kemppilukon rakentaja.MantaGsi kirjoitti:Etuveto on perseestä
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Mikä vittu teitäkin saatanan kuraperseitä oikein vaivaa
. Täällä vittu tappelette kuin pienet pennut hiekkalaatikolla paskat housuissa
.
Menkää nyt jo ajamaan ne amiskalapuikkoviikset pois ja ostakaa elämä.
Tämän enempää en viiti ottaa kantaa teidän lasten leikkikoulu touhuihin.
PS.
Opel etkaa kirjotama
Menkää nyt jo ajamaan ne amiskalapuikkoviikset pois ja ostakaa elämä.
Tämän enempää en viiti ottaa kantaa teidän lasten leikkikoulu touhuihin.
PS.
Opel etkaa kirjotama
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
no voe.. sultako on mulkku hävinny? mulla se ainakin löytyy tosta jalkojen välistä, kurkkaas omien jalkoje väliin jos sieltä jotain löytys..Slippi kirjoitti:Se on hiekkalaatikkokeskustelu! Vittu! Äidinkieli täällä ainaki on hukassa yhtä monella ku se mulkkuki!Riisikippo kirjoitti:kun oon lukenu joka sivun niin parempi tän otsikoksi ois hiekkalaatikko keskustelu![]()
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Miksi olen ollut siinä luulossa aina että sinula se mulkku on hartioiden välissäRiisikippo kirjoitti:no voe.. sultako on mulkku hävinny? mulla se ainakin löytyy tosta jalkojen välistä, kurkkaas omien jalkoje väliin jos sieltä jotain löytys..Slippi kirjoitti:Se on hiekkalaatikkokeskustelu! Vittu! Äidinkieli täällä ainaki on hukassa yhtä monella ku se mulkkuki!Riisikippo kirjoitti:kun oon lukenu joka sivun niin parempi tän otsikoksi ois hiekkalaatikko keskustelu![]()