vidu, menin sitten ostamaan pelaajan, nous tuo hinta vähän korkeaks, kun koitin tehä lopussa kiusaa, no, mullehan se sitten jäi
Tietoa pelaajasta Daniel Køíž, id 7569329
Ikä 24
Kotimaa Tshekki
Sopimus 45 päivää J
oukkue Junaki Planice
Terveys Terve
Lahjakkuus 60
Potentiaalia 28
Taitoindeksi 132
Ominaisuudet
Maalivahti 0
Nopeus 19
Puolustus 0
Voima 8
Hyökkäys 71
Itsehillintä 2
Laukaisutaito 27
Syöttäminen 5
veikka81 kirjoitti:Tuosta nyt ei kyllä saa mitään selvää mutta pitäiskö tarjota myyntiin, jos vaikka sais 100 miljoonaa
Koita kepillä keväistä. Eipä se ota jos ei annakkaan.
Huomenna myyntiin, lähtö hinnaksi vaikka 30 miljoonaa, perskeles, joutuis maksaamaa sakkoa 1.5 miljoonaa jos ei kauppoja synny, mutta mitä sitten
EDIT:
Enpä sitten laitakkaan myyntiin sitä
Olet myymässä pelaajaa Daniel Køíž, minimihintaan 30 000 000, tätä toimintoa ei voi peruuttaa myöhemmin, oletko varma? ?
Koska olet myymässä tätä pelaajaa aiemmin kuin 70 päivää oston jälkeen, saat maksimissaan 19 001 551 !
Noh, pidetään sitten itellä tuo pelaajaa, vaviskaa heikot
Siis ei jumalauta. rupeaa pikku hiljaa vituttamaan koko peli.
Scouttaamisella näyttää että mun joukkue on joka osa-alueessa parempi kuin vastustaja.
Mun pelaajat näyttää olevan parempia kuin vastustajan, TI:n perusteella katottuna.
Mää häviän paskasesti keskitason joukkueille
Moneskohan lie tappio taas tuli peräkkäin, ja joukkueelta millä oli mokena 90 TI, ja mulla kuiteskin Ti 145. Vastustajan kovin laukoja oli alle 100 TI:n pelaaja . Mikä mättää perkele
veikka81 kirjoitti:Siis ei jumalauta. rupeaa pikku hiljaa vituttamaan koko peli.
Scouttaamisella näyttää että mun joukkue on joka osa-alueessa parempi kuin vastustaja.
Mun pelaajat näyttää olevan parempia kuin vastustajan, TI:n perusteella katottuna.
Moneskohan lie tappio taas tuli peräkkäin, ja joukkueelta millä oli mokena 90 TI, ja mulla kuiteskin Ti 145. Vastustajan kovin laukoja oli alle 100 TI:n pelaaja . Mikä mättää perkele
Oiskohan ollut, että vastustaja olisi laittanut ottelun tärkeyden merkittäväksi?!?!
veikka81 kirjoitti:Siis ei jumalauta. rupeaa pikku hiljaa vituttamaan koko peli.
Oiskohan ollut, että vastustaja olisi laittanut ottelun tärkeyden merkittäväksi?!?!
Jaa a, ei se ainakaan minulla ole koskaan toiminut noin hyvin, noh katotaas tämän yön ottelu, vastustaja on heikompi kuin minun joukkue. Ykkös paikka on vaihtunut sijaan 5
Nyt se alako alamäki. Voe hemmetin hemmetti. Muutama tappio jo putkeen. Sama homma jos jatkuu, niin ulkona olla po peleistä ku lumiukko. Rahnookaan ei oo vahvistaa joukkuetta.
^^ ohoh, aika murheellinen tilasto kyllä. On mullakin muutamia pelejä mennyt että laukaisumäärät aivan eri kymmenillä kuin vihulaisella, mutta kuokkaan on tullut siitä huolimatta. Välillä tuntuu, että pelimoottori vai mikä se nyt onkaan, niin arpoo miten haluaa noi tulokset.
Tällä hetkellä sarjassa viidentenä 46 pojolla. 8 pistettä eroa kärkeen, eli kaikki olisi vielä mahdollista sarjanvoittoon. Ensi yönä onkin sitten sarjakärkeä vastaan peli. Normilla meen, en laita merkittävää viä kehiin. Meni syteen tahi saveen.