ja menit sitten ostamaan tommosen....Eikö me sovittu että ostat tuon mun autonOmenalimu kirjoitti:Jee jee itse saan taas syyskuussa 1.6 16v astran alle. enpäs muuten sitä olisi ostanut mutta hinta on kohdallaan
G astraa ostamassa/asiaa
Mä TEPE veikkaan että et millään olisi päässyt näin hyvään tarjoukseen.TEPE kirjoitti:ja menit sitten ostamaan tommosen....Eikö me sovittu että ostat tuon mun autonOmenalimu kirjoitti:Jee jee itse saan taas syyskuussa 1.6 16v astran alle. enpäs muuten sitä olisi ostanut mutta hinta on kohdallaannoo vitsi vitsi.
Tämähän on taas kerran tämä porukoiden auto, jonka äiti nyt sitten myy taas mulle. Mittarissa se vaivaiset 338tkm ja hinta on se minkä takia on pakko ostaa pois. Eurolla kuulemma saisin omakseni, niin pakkohan se on ostaa
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Kyllähän mä sen arvasinOmenalimu kirjoitti:Mä TEPE veikkaan että et millään olisi päässyt näin hyvään tarjoukseen.TEPE kirjoitti:ja menit sitten ostamaan tommosen....Eikö me sovittu että ostat tuon mun autonOmenalimu kirjoitti:Jee jee itse saan taas syyskuussa 1.6 16v astran alle. enpäs muuten sitä olisi ostanut mutta hinta on kohdallaannoo vitsi vitsi.
Tämähän on taas kerran tämä porukoiden auto, jonka äiti nyt sitten myy taas mulle. Mittarissa se vaivaiset 338tkm ja hinta on se minkä takia on pakko ostaa pois. Eurolla kuulemma saisin omakseni, niin pakkohan se on ostaa
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
-
röpönikkari
- 'Admiral'

Nuo 1.6 16v voimanpesät tuntuu usein syövän tuota öljyä, et meinaan oo ainut jolla tuo moottori on ollut perso öljylle...
Osassa vaan kuuluu ominaisuuksiin:)
Ehkä fortella ja venttiilinvarrenkumien vaihdolla saa tota hieman kuriin.
Osassa vaan kuuluu ominaisuuksiin:)
Ehkä fortella ja venttiilinvarrenkumien vaihdolla saa tota hieman kuriin.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Joo, soittelen huomenna Länsiauton pikahuollon kivalle äijälle ja kysyn että pääsiskö astra öljyn vaihtoon.. Pitää sitten kysellä paljon ottaisi niiden venttiilivarrenkumien vaihdosta. Vai onko joku käyttänyt viime aikoina huollossa ja muistelisi hintoja?
Tai tietää jotain halpaa (ja hyvää) paikkaa hml:ssa tai lähellä missä käydä noi kumit vaihtamassa.
Edit: Äsken käytiin katsomassa niin pölläytti hetken tyhjäkäynnin jälkeen. Eli taitaa mennä kumit vaihtoon.
Tai tietää jotain halpaa (ja hyvää) paikkaa hml:ssa tai lähellä missä käydä noi kumit vaihtamassa.
Edit: Äsken käytiin katsomassa niin pölläytti hetken tyhjäkäynnin jälkeen. Eli taitaa mennä kumit vaihtoon.
Jos en ihan väärässä ole ja muistelisin oikein, niin olikos ne kumien vaihdot jonkunlaisen huolellisen kaavan kautta apaut 1k egee? Vähän huolettomamman kaavan kautta pääsee halvemmalla, mut se ei kaiketi kannata, koska jos pakoventtiileihin on palanut karstaa kiinni ja sit ei sitä öljyä enää vuoda niihin, ni saattaapi venat jäädä auki ja sitä kautta ne palaa tms. ja sit pahimmassa tapauksessa venat ottaa kontaktia mäntien kans ja se ei ole hyvä juttu se. Korjatkaa, jos (kun) muistelen väärin.maritus kirjoitti:Joo, soittelen huomenna Länsiauton pikahuollon kivalle äijälle ja kysyn että pääsiskö astra öljyn vaihtoon.. Pitää sitten kysellä paljon ottaisi niiden venttiilivarrenkumien vaihdosta. Vai onko joku käyttänyt viime aikoina huollossa ja muistelisi hintoja?
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Todennäköisesti menee vaihtoon, sillä ei suinkaan olisi ensimmäinen mistä menisi....maritus kirjoitti:Joo, soittelen huomenna Länsiauton pikahuollon kivalle äijälle ja kysyn että pääsiskö astra öljyn vaihtoon.. Pitää sitten kysellä paljon ottaisi niiden venttiilivarrenkumien vaihdosta. Vai onko joku käyttänyt viime aikoina huollossa ja muistelisi hintoja?
Ei kyllä taida maksaa merkkihullossakaan noin paljoa,veikkaisin n500-600 egua.Karsta/venttiilipalo teorian vielä uskon,mutta ei sinne karstaa kyllä voi kertyä mitenkään niin paljoa,että vena vois mäntään törmätä.Kasa kirjoitti:Jos en ihan väärässä ole ja muistelisin oikein, niin olikos ne kumien vaihdot jonkunlaisen huolellisen kaavan kautta apaut 1k egee? Vähän huolettomamman kaavan kautta pääsee halvemmalla, mut se ei kaiketi kannata, koska jos pakoventtiileihin on palanut karstaa kiinni ja sit ei sitä öljyä enää vuoda niihin, ni saattaapi venat jäädä auki ja sitä kautta ne palaa tms. ja sit pahimmassa tapauksessa venat ottaa kontaktia mäntien kans ja se ei ole hyvä juttu se. Korjatkaa, jos (kun) muistelen väärin.maritus kirjoitti:Joo, soittelen huomenna Länsiauton pikahuollon kivalle äijälle ja kysyn että pääsiskö astra öljyn vaihtoon.. Pitää sitten kysellä paljon ottaisi niiden venttiilivarrenkumien vaihdosta. Vai onko joku käyttänyt viime aikoina huollossa ja muistelisi hintoja?