Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Kaupassa tultiin vastakkainNipe kirjoitti:Juu, perjantaina joskus puoli viiden aikaan siellä tuli oltua=KASSU= kirjoitti:Oisko Nipe ollut eilen Kangasalla Prismassa ostoksilla, ei ollut kyllä kaljahyllylläja kyllä mä kaljahyllyn ja viinakaupankin kautta kuljin
Näikkö mut ihan kaupassa vai bongasikko auton vaan?
Ja bongattu k-p paremman puoliskonsa kans Teiskontien nesteellä, olin siinä tankilla just kun ajoitte asconalla parkkiin.
Jaa niin, kävin mäkin siinä viinakaupassa
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Et sitten morestanu, tosin perjantaina olin töitten jälkeen niin silmät ristissä että en olis tajunnu vaikka päin olisit kävelly=KASSU= kirjoitti:Kaupassa tultiin vastakkainNipe kirjoitti:Juu, perjantaina joskus puoli viiden aikaan siellä tuli oltua=KASSU= kirjoitti:Oisko Nipe ollut eilen Kangasalla Prismassa ostoksilla, ei ollut kyllä kaljahyllylläja kyllä mä kaljahyllyn ja viinakaupankin kautta kuljin
Jaa niin, kävin mäkin siinä viinakaupassa
Joo, vasta kotona hokasin että miks se kundi oli niin tutun näköinen.Nipe kirjoitti:Et sitten morestanu, tosin perjantaina olin töitten jälkeen niin silmät ristissä että en olis tajunnu vaikka päin olisit kävelly=KASSU= kirjoitti:Kaupassa tultiin vastakkainNipe kirjoitti:Juu, perjantaina joskus puoli viiden aikaan siellä tuli oltua=KASSU= kirjoitti:Oisko Nipe ollut eilen Kangasalla Prismassa ostoksilla, ei ollut kyllä kaljahyllylläja kyllä mä kaljahyllyn ja viinakaupankin kautta kuljin
Jaa niin, kävin mäkin siinä viinakaupassaen ainakaan heti saa päähäni kuka oot niin tuu ens kerralla nyppään hihasta
Mut nou hätä ens kerralla varmasti nykäisen hihasta.
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ford Fiesta 1.0T -21
Ford Fiesta 1.0T -21
jeps muistan kyl tapauksen. Tuli Bestin pihasta niin perkeleesti ooppeleitaTEEPE kirjoitti:Taisin tossa viime perjantaina (18.7.) bongata mimmix:sen stilolla liikennevaloissa seppälässä kun olin neljän aikaan lähdössä toistä Bestiltä..
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Kyllä sieltä siihen aikaan kaikilla on niin kiire kotia, että muutamia niitä on sieltä saattanu tulla!mimmix kirjoitti:jeps muistan kyl tapauksen. Tuli Bestin pihasta niin perkeleesti ooppeleitaTEEPE kirjoitti:Taisin tossa viime perjantaina (18.7.) bongata mimmix:sen stilolla liikennevaloissa seppälässä kun olin neljän aikaan lähdössä toistä Bestiltä..
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Hitto, Busted...KaKui kirjoitti:Tänään Kuopiossa seurailin DEAD:a ja ryynanen ajeli vastaan.
Siilinjärvellä kohtasin Ruotsalaisen Mikan, Vilenin Keijon ja Katin(?).
Ei näköjään kykene heittään pohjois-Savon turneetakaan, jottei joku pääse bongaamaan meittiä. Dam...
Mutta tulihan reissu heitettyä ja potkittua renkaita Siilinjärven suunnalla sekä koeponnistettua muutama päivä Mikan kämppääkin niin ja saunaa sekä poreammetta...
T:Keke & Kati
Mikaa:n vectra näytti olevan tuossa Muurolan kaupan pihalla mutta omistajaa ei näkyny sinä aikana kun tupakan siinä polttelin..
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614