Voi ollaTEPE kirjoitti:Heh. Et oo ainoa joka niitä on kysellyt
astra G sedan OPC line auto on myyty :(
olis vaan tuollaiset ylimääriset umpiot joittenka lasit on kulahtaneet, ei tule leimaa nuille enää, ne voisi uhrailla testaukseen.. melkein kokeiltava ekana tuota korinväriä, ei tulis ainakaan heti vastaan samanlaisia.TEPE kirjoitti:no miettinyt olen kyllä. Se on vähän makuasia. Kauhiasti se ei normaalista poikkea. On jos olet nähnyt niitä astroja joissa on ne mattigin tuplavalot ilman lasia niin siitä kun miettis että laittaa lasin päälle....ehkä tai sitten ei sinne päinkäänwhathifi kirjoitti:minkähän näköinen tulis jos maalaisi ne kromipinnat korinvärillä (hopealla siis, itsellä sen värinen), tuossa olisi ylimääräiset valotkin joista saisi ne pinnat otettua jos haluaisi testailla..
et sattumalta ole kokeillut?avaa yhdet valot ja maalaa ne korin väriseksi mutta älä liimaa sitä lasia takaisin vaan mallaa auton keulaan ensin. Ja jos ei ole hyvä niin pistä mustaksi ja paa myyntiin. Mää tiedän että täällä olisi sellasille ostajia
Vectra C Estate -07

eipä nuo näytä kyllä oikein miltään, jotenkin muovisen näköiset kun itse maalannut (vaikka lähes virheetön maalipinta) ehkä sitten voisi olla kun maalauttaisi ammomaalarilla ja kunnon lakka niskaan. Ompahan kokeiltu.. melkoseksi nysväämiseksi meni, neuvoa-antavia piti 6 puolikasta ottaa ennenkun sain jatkettua eteenpäin
toiset muovikehikot sain nysvättyä aika lahjakkaaksi hanurilleen jo, joskus vaan ottaa niin pirun koville tekeminen
........ jos haittaa nuo kuvat niin ilmoita, voin laittaa pelkät linkit .......
Vectra C Estate -07
Sitä mää vähän ajattelin, että ei ne hopeassa oikein pääse oikeuksiin. Musta erottuu aika kivasti hopeaa vasten. Tulee semmosta syvyyttä siihen hommaan
Anna olla kuvat vaan niin näkeepähän muutkin jos haluavat kokeille. Eikä se tuosta paljoa muutu vaikka maalarilla käyttäs.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!