Hauskat videot netistä !!
Varmasti olis toi stiilo pärjänny jos se olis välil kiihyttäny pienemmäl vaihteel eikä kokoajan vaan ajanu seiskalla! 
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Aika hyvin mä vedän eiks`je. Pitää kato tääl jollaki pualustaa sua!mimmix kirjoitti:Just olin sanomassa samaa!!!!Killroy kirjoitti:Varmasti olis toi stiilo pärjänny jos se olis välil kiihyttäny pienemmäl vaihteel eikä kokoajan vaan ajanu seiskalla!
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Ihanaa.Killroy kirjoitti:Aika hyvin mä vedän eiks`je. Pitää kato tääl jollaki pualustaa sua!mimmix kirjoitti:Just olin sanomassa samaa!!!!Killroy kirjoitti:Varmasti olis toi stiilo pärjänny jos se olis välil kiihyttäny pienemmäl vaihteel eikä kokoajan vaan ajanu seiskalla!
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tuommosia kroppia voi vaan ihailla suomessa r-kioskin lehtihyllystä kun ottaa käteen jonkun fitness lehen|vectraman| kirjoitti:http://www.riemurasia.net/jylppy/36566/ ... 20miehille Ruvetaanko pojat treenaamaan?![]()
Mimmix lähössä reissuun
Sori, oli pakko pudottaa teitä taas maan pinnalle noittan fiiujen kanssa
Itse veikkaisin kyseisen video autoksi Renault 5:sta, mutta Fiudu se ei taida olla...kukaan Italialaisella ajava nyt pakastimessa nukuveikka81 kirjoitti:Mimmix lähössä reissuun![]()
![]()
![]()
Sori, oli pakko pudottaa teitä taas maan pinnalle noittan fiiujen kanssa