bongailua..

Keskustelua Opeleista
icebox
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja icebox »

On 2003-06-21 15:19, pena wrote:
onko jollain clubilaisella musta gsi kadetti jossa tuplavalot 17" azevit ja jägrmeister tekstit kyljissä?? tuli meinaan eilen ohi ja aika reippaasti tulikin!! oli kyllä siisti ja vielä siistimpi soundi siitä lähti.. onko autosta lissää tietoa.. tehoja?? ainiin ja auto bongattu turussa!!
Tämmönenkö?

Kuva
pena
'Agila'

Viesti Kirjoittaja pena »

joo just toi mutta eri vanteet azevit siinä oli alla!!!
A
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja A »

On 2003-06-21 14:45, kadett87 wrote:
Tuli tos eile bongattua musta A-omppu oiskohan ollu lotari?! :grin: ja tämähän nähtiin lappeenrannassa eilen!
ja tommone meni myös ohi!
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... cs_070.JPG
Asuukohan omistaja tääl päi!?
Toi fiude taitaa olla lappeenrannasta, olen bongannut monta kertaa sen myllysaaren läheltä parkkipaikalta!
ascocd
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ascocd »

On 2003-06-22 01:33, pena wrote:
joo just toi mutta eri vanteet azevit siinä oli alla!!!
Kysyppä Rasmukselta, pyörii esim. täällä foorumissa.
Niin ja tosta kadetista sen verran, että taitaa siinä kaikki tehtaalaiset hepat olla tallella, vai mitä rasmus ? :wink: :wink:
Auto kuin auto kunhan se on saksalainen... :roll:
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

jep! Mun auto on kyllä!! ja kaikki tehtaan hevoset on tallella!! autossa itseasiassa ei ole mitään erikoista tällä hetkellä kuin teipit,putkisto,tuplavalot,17"vanteet!!! jos jotain unohdin mainita niin katso http://www.opel-tuning.org ja sieltä etsit ton mun kadetin!! sinne on tiedot päivitetty just äsken!!!
Vectra B2 caravan
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

martinlaakossa on useamman vuoden ollut punanen b-asco clubin tarroilla. taisi olla viimeksi cruisingeissakin.. pyöriikö kuski täällä foorumissakin?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
juniper
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juniper »

Eilen bongasin Hämeenlinnassa kenties Suomen ensimmäisen vectra C turbon.
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Opel Signum Turbo nähty viikko sitten....luultavasti mahdollista ottaa koeajoon Metro Auto Viikistä.
Henkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

http://www.kilvet.com/resize.cgi?image= ... &width=585 Tossa on kuva TBO-1stä, kilvet.comista.

Rasmus tänään näin sun autos itäharjun prisman liikennevaloissa käännyit vakkelle päin. Ihan kivan näkönen, mitäs tollasen rakentelu on yhteensä maksanu suunnilleen? Maksaako toi sun "edustama" juoma sulle mitään? :wink:
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

ei mua millään tavoin sponssata jos sä sitä tarkoitat?? mula on menny rahaa ihan älyttömän paljon tohon autoon... olisko n.70000-80000mk aika lähellä totuutta tosin tuo summa sisältää auton ostohinnan mutta kuitenkin noin paljon se on tullut maksamaan.. mutta on auto meillä jo aika kauan ollutkin!! kyllä varmaan halvemmallakin pääsee ja saa varmaan näyttävämmänkin mutta kuten jo totesin niin auto on meillä ollut jo aika kauan ja on kokenut jos jonkin näköisiä muutoksia niin koneen, värin, valojen, renkaiden, korimuutosten yms.. seurauksesta
Vectra B2 caravan
Henkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Henkkis »

Emt vaikka on menny rahaa noinkin paljon, nii on se kyl aika hemmetin nätin näkönen. Kyllä se mulle kelpais :smile:
=Henkkis=® Opel Corsa easytronic 1.2 twinport -05
Ihmeitä teemme hetkessä, mahdottomat asiat vievät vähän enemmän aikaa.
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

On 2003-06-28 03:57, Henkkiz wrote:
Emt vaikka on menny rahaa noinkin paljon, nii on se kyl aika hemmetin nätin näkönen. Kyllä se mulle kelpais :smile:
Niin, ja Rasmus vaatimattomana miehenä ei viitsinyt mainita että on myymässä autoa....
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

Tulipas muutama kerholainen bongattua kun alkuillasta ajelin Hämeenlinnaan...Calibra_46 ajeli Hämeenkosken tietämillä vastaan,Patriootti ja mahdollisesti Mikko_V Tuuloksen vesisateessa..
Ihan nättejä poikien autot luonnossa,piru kun en kerennyt radalle.comiin..Olis ollut varmasti enemmänkin nähtävää..

Edit:eipä ollut Mikko_v:n auto vaan Katin..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Asterix on 2003-07-06 23:44 ]</font>
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

kelläs on jyväskylässa metallinhonto sininen A vectra jossa on ainakin lumman etupuskuri jonkin näkönen takapuskurikin oli väännetty yms...

tuli vaan vastaan seppälässä joku aika sitten.. oli aikas hieno vaikka ise en kyseisestä väristä pidäkään, mutta silti
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

Tuossa sunnuntai yön tunteina kruisailin kaupungilla ja silmääni pisti aina niin kaunis Omega, Lotus Omega. Siinä se makasi Mechelininkadulla ihan yksinään, kaiken maailman ihmisten kuolattavana... :smile: Kyseinen auto on "kaikista näyttelyistä" tuttu Pioneerin popeilla varustettu yksilö...
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
Vastaa Viestiin