Ilmeisesti soitin kykenee siis johonkin 14w rms ulostuloon näitä foorumeita sellanneena, ja yleensä täällä on sanottu, että se 4*50 on max poweria.
No jos näin on niin ensiksi kysyn, meneeko etuovien lisäksi myös takaoviin 6,1/2" erillisarja vakioovipahveilla?
Ilmeisesti etupahviin tarvii tehdä pientä sorvausta oppaiden mukaan, että saa uuden erkan diskantin siihen kines, mutta tuolla takaovelle ei olemassa täällä mitään ohjetta.
Jos takaoviin menee myös samanlainen erillisarja ku etuoviin, niin tässä olisi listaa mitä olen suunnitellut:
- 2* Rainbow CSX 265 Dreamline erillissarjat
- 4 kanavainen 50w rms vahvistin, joku hyvä ja halpa
Asennukseen olen suunnitellut että vahvistin tulee kuskinpenkin alle, josta johdot vedetään sitten ovilistojen alle ja sieltä alkuperäsiä ovion johtoputkia pitkin johtoa oville. Virtajohdon vetäisin vänskärin puolelta keksikonsolia pitkin kuskinpenkin alle samaten herätejohton keskikonsolia pitkin radiolle.
Kertokaas mielipidettä ja jos on parempaa erillissarjaa suunniilleen tossa hintaluokassa ja sitten käyttökokemuksia. Haen itse Jazz ja Funk sekä Disco musaan hyvää äänenlaatua ennen helvetin lujaa tekno soitantaa.
Tarkoituksena ei olisi asentaa erillistä bassoa, joten tuon skaalan musan pitäisi soida kirkkaasti ja kauniisti.
Tekisin asennuksesta vieläpä oppaan tänne, kuhan sais sumplittua osat ja muut kuntoon