Calibra kokoontuminen kesäksi 2008 12.7.2008
Näin aluksi jepelle osanotot opelin omistamisesta
Itelläkii on välillä samanmoista tuuria oman pelin kanssa...
Noh joo asiaan kyllä itsekkin olen tulossa, vaikka en kyllä haluais esitellä calibraa tuossa kunnossa, mutta jos yöllä ajellaan niin eihän ne pikku virheet näy niin selvästi...
just itsekkin sitä ajattelin että kuinka moni henkilö on ehtinyt päättää toisin ja ei saavukkaan paikalle. Olisihan se turhauttavaa ajaa se 500 kilsaa yhteensä täysin turhan takia... mutta jos edes viisikin calibraa saataisiin niin olisi se hienoa!
Mulla ei ole tietoa tosiaan noista muista foorumeista, että miten siellä on päristy asiasta... Voishan joku jolla on aikaa ni kahtoa asiaa? ja ilmoittaa sitten meillekkin
ja mainiota jos porukkaa oikeasti ilmaantuu paikalle, ite olen todellakin lähdössä! Mutta menetän todella uskon suomen calibra kuskeihin jos ketään ei ilmaannu paikalle
Noh joo asiaan kyllä itsekkin olen tulossa, vaikka en kyllä haluais esitellä calibraa tuossa kunnossa, mutta jos yöllä ajellaan niin eihän ne pikku virheet näy niin selvästi...
Mulla ei ole tietoa tosiaan noista muista foorumeista, että miten siellä on päristy asiasta... Voishan joku jolla on aikaa ni kahtoa asiaa? ja ilmoittaa sitten meillekkin
ja mainiota jos porukkaa oikeasti ilmaantuu paikalle, ite olen todellakin lähdössä! Mutta menetän todella uskon suomen calibra kuskeihin jos ketään ei ilmaannu paikalle
Nakki palaa nuotiolla.
SIIS TÄH
onko ketään muuta kuin minä tulossa Äänekoskelle
no kivahan siellä sitten on sateessa ja tuiskussa ihmetellä missä kaikki suomen n.1600 Calibraa piilottelee
no meneehän tuokin reissu sitten sisäänajon merkeissä
kun tuli tuo koneremontti tehtyä tuossa justiinsa
eikä luotettavuudesta mtn tietoo..
mutta kyllä se nyt yhyren reissun kestää... ja ajetahan vaikka kaharella pytyllä jos ei muuten...

no meneehän tuokin reissu sitten sisäänajon merkeissä