Girls!
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
^^hm... näyttää tutulta?
Missä mää oon nähnyt nuo ennenkin?
...
Missä mää oon nähnyt nuo ennenkin?
...
Kyllä tää multa sais.Zeni kirjoitti:Tuosta löytyy kaikki millä saa naisen kuin naisen näyttämään pissikseltä.Hensku kirjoitti: http://img503.imageshack.us/img503/5372 ... 1qanp9.jpg
+hiustyyli
+rinkulat
+vaaleanpunainen toppi
ja pisteenä iin päällä tuo rannekilkutin.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Joutuis raiskaamaan jos multa meinaisi saadaIoni kirjoitti:Ja et panis vai?Zeni kirjoitti: Tuosta löytyy kaikki millä saa naisen kuin naisen näyttämään pissikseltä.
+hiustyyli
+rinkulat
+vaaleanpunainen toppi
ja pisteenä iin päällä tuo rannekilkutin.
Makuasioitahan nämä on. Usein vaan tuntuu että kunhan on tissit, pitkät hiukset ja julkkis niin sen pitäisi olla kaikkien päiväunien kohde (täälläkin noita on jo 74 sivua niin saa melkoiset nokoset ottaa).
Jahka jaksaa niin upin jotain OMASTA MIELESTÄNI kauniita naikkosia, pääsette sitten kimpassa pilkkaamaan
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Elä suotta, johan mimmix edelliselle sivulle yhden laittoiZeni kirjoitti:Jahka jaksaa niin upin jotain OMASTA MIELESTÄNI kauniita naikkosia, pääsette sitten kimpassa pilkkaamaan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mä oon laittanut (ton edellisen sivun kinukin poislukien) tänne paljon kuvia naisista jotka on ollu mun mielestä kauniita mutta ne on poikkeuksetta ollut kaikkien teidän mielestä järkkyjä.TJT kirjoitti:Elä suotta, johan mimmix edelliselle sivulle yhden laittoiZeni kirjoitti:Jahka jaksaa niin upin jotain OMASTA MIELESTÄNI kauniita naikkosia, pääsette sitten kimpassa pilkkaamaan
Makuasioita, tietty.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Makuasioita,makuasoita..
Mutta mun mielestä kaikki mun linkittämät ainaski menee tähän topikkiin-ne on naisia. Toiset tykkää ja toiset ei. (Tuo pissiskampaushan on kätevä! Bad hair dayn yllättäessä kukaan ei aavista kuinka likaiset hiuksesi ovatkaan ja samalla iästä lähtee vuosia pois.
)
Mutta panenpa nyt niitä kuvia. Nainen se Brooke Burkekin on!

Mutta panenpa nyt niitä kuvia. Nainen se Brooke Burkekin on!

If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!