Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Nyt on pakko kysyä, miks vaihdoit auton toiseen samanlaiseen?mikkis kirjoitti:Kyllä minä lahdentiellä eilen olen ajellut, mutta en tuolla sigun punaisella Vectralla. Se on ollut viikon Metro-Auton omaisuutta, tosin hävinnyt jo myynnistä heidän sivuilta.. Olisiko uusi omistaja![]()
Uusi on jo alla, muuten samanlainen, mutta MustaOli muuten erittäin veemäinen vaihtaa tuo irmelin maski
![]()
Zafira kirjoitti:Nyt on pakko kysyä, miks vaihdoit auton toiseen samanlaiseen?mikkis kirjoitti:Kyllä minä lahdentiellä eilen olen ajellut, mutta en tuolla sigun punaisella Vectralla. Se on ollut viikon Metro-Auton omaisuutta, tosin hävinnyt jo myynnistä heidän sivuilta.. Olisiko uusi omistaja![]()
Uusi on jo alla, muuten samanlainen, mutta MustaOli muuten erittäin veemäinen vaihtaa tuo irmelin maski
![]()
ehkä eri moottori, vaihteisto jne...
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eihän se sit oo samanlainen?mannion kirjoitti:Zafira kirjoitti:Nyt on pakko kysyä, miks vaihdoit auton toiseen samanlaiseen?mikkis kirjoitti:Kyllä minä lahdentiellä eilen olen ajellut, mutta en tuolla sigun punaisella Vectralla. Se on ollut viikon Metro-Auton omaisuutta, tosin hävinnyt jo myynnistä heidän sivuilta.. Olisiko uusi omistaja![]()
![]()
Joo, tarkennetaan hieman, oli huonosti ilmaistu meikäläiseltä, eihän tuossa nyt samaa ole tosiaan kuin ulkokuoriZafira kirjoitti:Eihän se sit oo samanlainen?mannion kirjoitti:Zafira kirjoitti:Nyt on pakko kysyä, miks vaihdoit auton toiseen samanlaiseen?mikkis kirjoitti:Kyllä minä lahdentiellä eilen olen ajellut, mutta en tuolla sigun punaisella Vectralla. Se on ollut viikon Metro-Auton omaisuutta, tosin hävinnyt jo myynnistä heidän sivuilta.. Olisiko uusi omistaja![]()
![]()
Tosiaan katiskassa tekniikka tietysti eri eli 1.9 CDTI 150 heppaisella maatalouskoneella. Malli ultimate edition eli normaalit OPC:n kilkket sekä tehtaan alustasarjalla ja 18" vanteilla. Lisäksi tuli merkittömänä eli takaa poissa myös iso
Maskin vaihdoin itse (ei mikään pikkujuttu). Madaltaa pitää vielä lisää, ei hyvä omaan silmään ja takapuoleen. Lisäksi kalvot ympärinsä. Sisäänajon jälkeen (nyt mitarissa 600km) softa päivitys.
Eli jatkossa vaikutan tuolla rypsiöljyosiossa
Kuva maatalouskoneesta luovutuksen jälkeen

Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Katon kautta kääntynyt violetti Tigra bongattu alkuviikosta hinausauton kyydissä, toivottavasti ei ollut henkilövahinkoja sattunut, oli vaan auto aika karussa kunnossa. 
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Oliko kyseinen auto? http://i281.photobucket.com/albums/kk236/Niemp/003.jpgveikka81 kirjoitti:B- mallin Omena, metallihohto tumman harmaa, Steinmetz maski, tummat alu vanteet, sävylasit eessä ja takana. Rekkari oli joku O**-***
Paikkakuntaa on turha sanoa koska omistaja kyllä varmasti tietää missä auto liikkui Klo: 20.00
Kyllä näyttää samalta hyvinkin pitkälti, kuskia tuli kylläkin katottua enemmänkin kuin autoa jostakin kumman syystäNieminen kirjoitti:Oliko kyseinen auto? http://i281.photobucket.com/albums/kk236/Niemp/003.jpgveikka81 kirjoitti:B- mallin Omena, metallihohto tumman harmaa, Steinmetz maski, tummat alu vanteet, sävylasit eessä ja takana. Rekkari oli joku O**-***
Paikkakuntaa on turha sanoa koska omistaja kyllä varmasti tietää missä auto liikkui Klo: 20.00