Wannabecalibra kirjoitti:Eli toisinsanoen veronmaksajat maksaa nuokin "sakot". Maasta poistaminen ei ratkaise asiaa millään tapaa, vaan se siirtää riesat toiseen maahan ja toisesta maasta tänne eli siis katkeamaton ketju. Asia pitää miettiä euroopan laajuisesti ei yksikantaisesti... Se mikä laulaen tulee se viheltäen menee...
Toisaalta en myöskään menetä yöuniani kerjäläisistä... Pointti on se, että pitää keksiä toimiva ja pysyvä ratkaisu, ei vaan siirtää ja tehdä siitä korvike.
Explain the part: veronmaksajat maksavat? Jos tarkoitit välillisesti, niin ehkä poliisin työajalla.. Muuten ei, sakot eivät menee enää uuden lain myötä edes suomalaisilla muuntorangaistukseen, joten..
Siinä on myös se hyöty, että sakko+putka+poisto -> sama ei tule enää Suomeen kerjäämään..
Jep, toisaalta kaverin mummo oli ryöstetty näiden kerjäläisten taholta niin, että hän on lonkkaleikkauksessa. Kaverin pikkuveli oli taas joutunut näiden kynsiin baarista yksin palattuaan. Jotkut näistä tekevät nääs yövuoroa, ja kerjäävät baarien sulkeuduttua vähän isommalla joukolla.
Jos voin estää tuollaisten vanhusten ja tavallisten kansalaisten ryöstelyn vaikka Tazerilla, se riittää minulle yövuorossa minun globaalin panoksen noudattamiseksi.
Paskiaisia on aina olemassa, ja jotenkin yleensä aina, sana romani liittyy jollain tavalla tähän kontekstiin. On se joskus uskottava, että kaikkia ei voi parantaa, voi vaan potkia ne naapuriin vaikka väkivallalla. Se riittää toistaiseksi minulle. Koska fakta on, että vaikka Romaniaa rahoittaisi 100 miljoonalla eurolla, nämä samat jatkaisivat puuhiaan. Se on sen verran paska maa Seppo Rädyn sanoin..
Olen puhunut, saa olla vapaasti erimieltä, mutta mielipide siitä ei muutu