GTi Night Cruising, Lahti 28.06 14.00=>
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
GTi Night Cruising, Lahti 28.06 14.00=>
Ketä on menossa paikanpäälle katsomaan meininkiä?
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Käyty ja nähty...
Ei kai se 5€ vie ketään perikatoon/auto.
Ilma oli ok ja porukkaa olisi saanut olla enemmänkin, mutta varmaan tulikin myöhemmin sen jälkeen kun jouduimme poistumaan paikalta muihin karkeloihin. Mielellään olisi viihtynyt pidempäänkin, mutta he jotka olivat 14.00-17.30 välisenä aikana mestoilla niin saattoivat nähdä vähän ohjelma numeroitakin...
Laittakaahan kuvia ja loppupäivän kommentteja tänne niin pääsee vielä käpristelemään.
Itse otin jonkin verran kuvia.
Harmi, että burnis-alueella oli vähän ahdasta ja gasoo sen verran vähän, jotta tuppasi välillä koneet sammuun, mut kivaa oli ...

Ei kai se 5€ vie ketään perikatoon/auto.
Ilma oli ok ja porukkaa olisi saanut olla enemmänkin, mutta varmaan tulikin myöhemmin sen jälkeen kun jouduimme poistumaan paikalta muihin karkeloihin. Mielellään olisi viihtynyt pidempäänkin, mutta he jotka olivat 14.00-17.30 välisenä aikana mestoilla niin saattoivat nähdä vähän ohjelma numeroitakin...
Laittakaahan kuvia ja loppupäivän kommentteja tänne niin pääsee vielä käpristelemään.
Itse otin jonkin verran kuvia.
Harmi, että burnis-alueella oli vähän ahdasta ja gasoo sen verran vähän, jotta tuppasi välillä koneet sammuun, mut kivaa oli ...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Poijjaat puhukin että evo kävi pyörimässä.. harmi ku en ite ollu silloin vielä paikalla, tulin siinä 17.30 ja olin kymppiin asti.EVO-500 kirjoitti: Harmi, että burnis-alueella oli vähän ahdasta ja gasoo sen verran vähän, jotta tuppasi välillä koneet sammuun, mut kivaa oli ...![]()
![]()
Olihan
Ite unohdin kameran kotiin joten kuvasaldo on tasan 0
Oli kyllä aivan uskomattoman hieno se Dinon celica

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Harmi, että porukka menee tapahtumaan vasta illalla, vaikka se alkaa keskellä päivää...
Päivä kävijät eivät jaksa odottaa iltaan asti ja ilta kävijät eivät nää päivä kävijöiden kalustoa lainkaan.
Kenellä olisi kuvia viidestä eteenpäin?
Niitä voisi laittaa minulle täydellä resoluutiolla niin saadaan niitä OCF:n kuva pankkiin sekä mahdollisesti lehteenkin...
Mitä nelipyöräistä kalustoa siellä kävi suddailemassa?
T:K.Vilen
Päivä kävijät eivät jaksa odottaa iltaan asti ja ilta kävijät eivät nää päivä kävijöiden kalustoa lainkaan.
Kenellä olisi kuvia viidestä eteenpäin?
Niitä voisi laittaa minulle täydellä resoluutiolla niin saadaan niitä OCF:n kuva pankkiin sekä mahdollisesti lehteenkin...
Mitä nelipyöräistä kalustoa siellä kävi suddailemassa?
EVO-500 kirjoitti: Niitä voisi laittaa minulle täydellä resoluutiolla niin saadaan niitä OCF:n kuva pankkiin sekä mahdollisesti lehteenkin...
Laita nyt pankkiiri ees niitä ottamias kuvia tänne näytille ekaks. Eläkä pihtaa niitä siel holvissa
Erikois Ooppelit ja niiden varaosat.
http://www.topstarcars.fi http://www.classicopel.fi
EI OLE RIEMULLA RAJAA KUN MANTAN KUTOSELLA AJAA....
http://www.topstarcars.fi http://www.classicopel.fi
EI OLE RIEMULLA RAJAA KUN MANTAN KUTOSELLA AJAA....
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Kyllähän niitä laittaisikin, mutta ainakaan toistaiseksi minulla ei ole sellaista kuvapankkia käytettävissäni, mihin kuvat ja linkit voisi laittaa.
OCF:n serveri ei ole niitä varten, mutta pitänee lähiaikoina kirjautua johonkin netissä olevaan kuvapankkiin.
Onko kellään suositella joitain hyvää ja maksutonta vaihtoehtoa?
Se PhotoBuket, vai mikä se nyt olikaan niin se on ainakin todella kömpelö, mutta mikä olisi helppo ja simppeli käyttää?
OCF:n serveri ei ole niitä varten, mutta pitänee lähiaikoina kirjautua johonkin netissä olevaan kuvapankkiin.
Onko kellään suositella joitain hyvää ja maksutonta vaihtoehtoa?
Se PhotoBuket, vai mikä se nyt olikaan niin se on ainakin todella kömpelö, mutta mikä olisi helppo ja simppeli käyttää?