Yksi syy, miksi joukkoliikennelaitteissa pitäisi olla oma häkkiosasto "ihmisille", jotka tiedetään jo ennakkoon potentiaalisiksi häiriköiksi. En kehtaa laittaa kriteereitä nyt tähän, mutta jokainen ne näkee tuostakin videosta. On se hienoo pilkata bussikuskia.
Noista saisi muuten loistavia koekaniineja lääkefirmoille. En yhtään
välitä jos joku koe menee pieleen ja niistä tulee epämuodostuneita
mutantteja, noille SUOMEN TOIVOILLE???!!! ei kyllä sääliä liikene.
Kaikki eivät onneksi ole tuollaisia mutta valitettavasti yksikin tuollainen
pelle on liikaa.
TJT kirjoitti:"Ne jotka äsken lähti on ne pahimmat pullonheiluttajat, eiks me saatais jatkaa matkaa ku juna lähtee blaablaablaa"
Ei vittu mitä peeloja
Niinpä.. Itekkin kuuntelin samaa.
Kuvaaja on tuo huutelija että myös videon lisääjä, ja kirjoittanut tuohon descriptioniin että "Heiteltiin kuskia pullonkorkeilla ja sille kasvo kyrpä ottaan".
Vi*** kun tuommosia saatanan finninaamoja pitäs hioa asvalttia vasten..
Piti muutamaan kertaan kuunnella ku joku takapenkkiläinen sano että: "Ainoa joka on 18 otti juomat" Olis pitäny porukka itellä mutta ei ku tuli poliisi . Joo ei vittu mitä sakkia.
Aika nöyrästi porukka läks ku maija tuli paikalle ja loput: "Ei me mut noi muut"
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita:Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95 Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Savolainen rakastaa näitä kavereita, lähette mökille kalastaan
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
itse olen eräässä helsinkiläisessä bussifirmassa töissä ja kyllä noista saa kuulla juttua vähän väliä.. itse olisin tilanteessa toiminut kahdella eri tapaa, olisin joko heittänyt nuo kaikki ulos autosta ja pistänyt sisäisellä puhelimella viestin että X paikassa Y määrä poikia jotka häiriköivät autossa. tai jos eivät olisi poistuneet autosta, soitto poliisille niinkuin tuossa tapauksessa ja jatkanut matkaa, tosin vähän hitaammalla vauhdilla ja kun poliisi tulee paikalle niin poliisi astuu etuovista sisään, eikä keski/takaovista niinkuin tuossa että pääsee pojat "karkuun" ei näin