Oonkoha laittanu jo tätä? en tiiä, mutta laitan kumminki. Ei oo kyllä vaaleat mun makuun, mut menkööt tämän kerran. Eka kuvassa on miehillekin jotain iloa!
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
No ennemmin pikkuputelit Jasonin kanssa entäku iso pullo tuon rillirullan kanssa. Tosin tiedä minkälainen missi siitä tuon pullollisen jälkeen tulisi, voisi luulla vielä aamullakin nukkuneensa hottiksen kanssa peikon sijaan.
Hensku kirjoitti:No ennemmin pikkuputelit Jasonin kanssa entäku iso pullo tuon rillirullan kanssa. Tosin tiedä minkälainen missi siitä tuon pullollisen jälkeen tulisi, voisi luulla vielä aamullakin nukkuneensa hottiksen kanssa peikon sijaan.
Kuulehan rillirulla, minä näen tuossa kuvassa vain tuon pullon, en tuota tyttöä. Ei ihan minun makuuni
Hensku kirjoitti:No ennemmin pikkuputelit Jasonin kanssa entäku iso pullo tuon rillirullan kanssa. Tosin tiedä minkälainen missi siitä tuon pullollisen jälkeen tulisi, voisi luulla vielä aamullakin nukkuneensa hottiksen kanssa peikon sijaan.
Kuulehan rillirulla, minä näen tuossa kuvassa vain tuon pullon, en tuota tyttöä. Ei ihan minun makuuni
Ei kyllä munkaan. Mutta oot sitä paitsi ihan oikeessa. Tässä topikissa tuijotetaan miehiä eikä naisia. Pullot ja miehet menköön samaan osastoon.