Vectra B ilmastoinnin lauhduttimen ja kuivaimen vaihto itse
Joo tuossa 600e vaihtaisivat liikkeessä,päivän homma kuulemma.
saishan siinä itelle vaihtorahat kun itse alkaisi,koko kojelauta pois
ja tietysti kun tietäs missä ne kaikki kojelaudan ruuvit sijaitsee niin ei menis viikkoo niiden ettimiseen,vai kaivaako sitten kuvetta ja vie liikkeeseen missä vaihtavat?
saishan siinä itelle vaihtorahat kun itse alkaisi,koko kojelauta pois
ja tietysti kun tietäs missä ne kaikki kojelaudan ruuvit sijaitsee niin ei menis viikkoo niiden ettimiseen,vai kaivaako sitten kuvetta ja vie liikkeeseen missä vaihtavat?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5&start=15
Lueppas huvikseen tuolta ohjeita tuohon sisäkennoon.
Lueppas huvikseen tuolta ohjeita tuohon sisäkennoon.
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Lauhduttimen vaihtoa varten täytyy irrottaa säleikkö, puskuri, oikea etuvalo sekä ilmanottoputki joka menee puskurin sisälle. Puhaltimen kehikko ja lauhdutin on samoilla ruuveilla kiinni.
Kuulostaa työläältä, mutta kun puskuri on irti niin tilaa on jo todella paljon. Lahduttimen/kuivaimen ja putkiston väliin tulee 2 O-rengasta.

Nissens-kennon sai 115€ + rahti Suomessa.Kuivain oli noin35€.

Kuulostaa työläältä, mutta kun puskuri on irti niin tilaa on jo todella paljon. Lahduttimen/kuivaimen ja putkiston väliin tulee 2 O-rengasta.
Onko kukaan löytänyt halbaa vaihtoehtoa Vectraan, jossa 100 heppanen DTH-kone vuosimallia -98? Jheinoselle jo suurkiitos yhdestä vaihtoehdosta, mutta lienevät kesälomilla kun ei vastaa puhelimeen. Automuovista kertoivat, että on harvinaisempi tapaus juuri tämä malli, ja hintaa ois ollu 350 euroa. Motonetistä näyttää löytyvän reilulla satasella kennoja monelle muulle koneelle.
-
röpönikkari
- 'Admiral'

Ja irrottaa viel sen poikkipalkin ni rupee tilaa löytymään. Tiivisteistä sen verran että ainakin alkuperäisessä kennossa tulee O-renkaat mukana.jheinonen kirjoitti:Lauhduttimen vaihtoa varten täytyy irrottaa säleikkö, puskuri, oikea etuvalo sekä ilmanottoputki joka menee puskurin sisälle. Puhaltimen kehikko ja lauhdutin on samoilla ruuveilla kiinni.
Re:
tilasitkos tuolta ATP-autoteileltä ton kennon? ...itekki oon tota kattonu, aattelin vaan et tekee tolla mitäänjheinonen kirjoitti:Onko noiden lauhduttimen kennojen kestävyydessä ollut mitään ongelmia?
Motonetin kautta ei saanut mitään, koska maahantuojalla oli hylly tyhjä eilen eikä tietoa että koska saa lisää.![]()
Hellan kennosta pyydettiin 288-344€ ja purkaamot pyytää vanhoistaan 120€.
![]()
Ebaystä lyötyy ATP-autoteile, jossa kenno jopa 74€ ja rahti Suomeen 26,9€. Kuivain 23€, höyrystin 129-149€.
Tarkoitus oli lyhyesti kysyä, että onko noista erittäin halvoista jotain kokemusta kellään?
Onko tarvitsijoita, tilaanko enemmän kuin yhden?
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Re: Vectra B ilmastoinnin lauhduttimen ja kuivaimen vaihto itse
vaihdettu kenno 
bmw 316d -13
Kannattaa sitten pitää mielessä, että siellä järjestelmässä kiertää paineistettu kylmäaine. Vaikka se olisi tyhjennettykin, sitä todennäköisesti jää sinne jonkin verran. Liitoksia avatessa siis paksut nahkarukkaset käteen ja maski naamalle.
Kylmälaiteasennukset lienee muuten luvanvaraista hommaa...
Kylmälaiteasennukset lienee muuten luvanvaraista hommaa...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Kysymys, siellä syylarin alaosassa (kaksi putkea, ylemmässä ne 2 anturia, alemmassa liitos) oleva putki..
Miten sen saa irti ? Siis siitä liitoksesta..
Jos joku tajuaa mitä ilmastoinnin putkea tarkoitan
SomeOne kirjoitti:Kysymys, siellä syylarin alaosassa (kaksi putkea, ylemmässä ne 2 anturia, alemmassa liitos) oleva putki..
siinä on semmonen sokka!( seger rengas) itellä oli siinä ensin joku vihreä kumisuoja ja sit se sokka pois ja sit lähtee ku vetää ! mut kannattaa varoa et ei lennä ainetta päälle
bmw 316d -13