Vectra B ilmastoinnin lauhduttimen ja kuivaimen vaihto itse
Vectra B ilmastoinnin lauhduttimen ja kuivaimen vaihto itse
Onko kukaan tehny itse moista operaatiota ja mitä tulis ottaa huomioon? Tällä hetkellä rikkinäinen lauhdutin keulilla ja kylmäaineet loppu. Pystyykö tuon tekemään ilman erikoistyökaluja?
Omega B -95 x20se farkku
Kadett E -88 16Sv (powered by 13S cam)
Vectra B -99 x20xev voyage EX
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
KYllä ne ainaki motonetissä erikseen myytiin
Lähinnä mietiyttää nuo letkujen liitännät kennoon ja kuivaimeen.. jos joku tosiaan tehny ni ois kiva tietää tuleeko sinne jotain o-renkaita väliin...
Lähinnä mietiyttää nuo letkujen liitännät kennoon ja kuivaimeen.. jos joku tosiaan tehny ni ois kiva tietää tuleeko sinne jotain o-renkaita väliin...
Omega B -95 x20se farkku
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
No perhana.... millos käy?timppa1 kirjoitti:Tulet joku viikoloppu mikko meiä duuniin vaihtamaan ni siellä on o renkaatkin valmiina.Nii ja ei tosiaan paha rasti vaihtaa tollaseen lauhdutin ja samallahan onnistuu sen testi ja täyttökin.
Omega B -95 x20se farkku
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan
Onko noiden lauhduttimen kennojen kestävyydessä ollut mitään ongelmia?
Motonetin kautta ei saanut mitään, koska maahantuojalla oli hylly tyhjä eilen eikä tietoa että koska saa lisää.
Hellan kennosta pyydettiin 288-344€ ja purkaamot pyytää vanhoistaan 120€.
Ebaystä lyötyy ATP-autoteile, jossa kenno jopa 74€ ja rahti Suomeen 26,9€. Kuivain 23€, höyrystin 129-149€.
Tarkoitus oli lyhyesti kysyä, että onko noista erittäin halvoista jotain kokemusta kellään?
Onko tarvitsijoita, tilaanko enemmän kuin yhden?
Motonetin kautta ei saanut mitään, koska maahantuojalla oli hylly tyhjä eilen eikä tietoa että koska saa lisää.
Ebaystä lyötyy ATP-autoteile, jossa kenno jopa 74€ ja rahti Suomeen 26,9€. Kuivain 23€, höyrystin 129-149€.
Tarkoitus oli lyhyesti kysyä, että onko noista erittäin halvoista jotain kokemusta kellään?
jheinonen kirjoitti:Onko noiden lauhduttimen kennojen kestävyydessä ollut mitään ongelmia?
Motonetin kautta ei saanut mitään, koska maahantuojalla oli hylly tyhjä eilen eikä tietoa että koska saa lisää.![]()
![]()
Motonetistä, ainakin itse, tilasin lauhduttimen ja kuivaimen ja päivässä saivat ne liikkeeseen. Kuivain oli merkkiä hella, ja lauhdutin joku halpis. Eli juurikin erittäin halpa (109e). Kyllä se paikalleen sopi ja vielä ainakin kestää. Kattoo nyt montako vuotta =)
Itse vaihettiin osat keulille.
Omega B -95 x20se farkku
Vectra B -01 z22se sedan
Vectra B -01 z22se sedan